Gå til innhold

Mistet en level.


Anbefalte innlegg

Nå er jeg drit lei. Har holdt motet opp men i går gikk det for vidt..

 

Questet i Strangethorn Vale, som lvl 40. Kom meg til 41 og mountet. Når jeg gikk ned av mount igjen datt jeg i 10 sekunder og falt pladask på et grønt sted. Når jeg Realeasa spirit, endte jeg opp på andre kontinentet ( Kalimdor ) uten mulighet for å hente liket.

 

Attpåtil: Jeg mistet en lvl og går nå som lvl 40 med -1 talent points.

 

Blizzard og wow kan brenne. Ikke selg noe som suger **kk..

 

Btw dette er på Burning Blade ( hvor ellers.. )

Endret av TomaToe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er tydelig at den siste content patchen har lagt til noen bugs. Det er sørgelig, men ett naturlig konsekvens av at blizzard forsøker å forbedre spillet... det vil alltid bli introdusert uforutsette bugs ved patching...

 

Det som er bra for oss er at Blizzard iallefall generellt er raske med patcher, i motsetning til andre firma som kan bruke flere mnd...

 

Jeg tar iallefall nytt innhold + noen småfeil som vil bli fiksa uansett over ingen feil men statisk innhold...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Høres leit ut ja...masse problemer på den der BB. Spiller på Silvermoon og opplever også litt problemer her. Ikke noen alvorlige da, bare at jeg har falt ut et par ganger og at noen monstre flytter seg pluttselig og uten bevegelse, samt skjeletter en meter over bakken osv..men regner med at det kjapt kommer ut en bugfix. Når man vet hva bugsen er, så kan jeg tenke meg at det er en smal sak for programerere å rette opp i feilen.

 

La oss tenke på at egentlig så er vi Beta-testere av den nye content patchen :p

Lenke til kommentar

Klart at det er kjedelig, men tenkt dere selv: 1,5 millioner spiller Wow... Har ikke oversikt over hvor mange servere det er, men hørte noe om at det i Europa er 450 000 spillere fordelt på hvor mange servere? 60? 70? Har ikke tallet, kom gjerne med det. Men si at det er 60 servere, det blir da ca 7500 spillere på en server. Hvor mange GM's er det? Tenk dere selv, kan ikke forvente å få svar på direkten... :roll:

 

Off topipc: Ta dere heller god tid med spillet, ingen vits å rushe til lvl 60. hva skal du da gjøre? Battlegrounds har ikke kommet, så jeg synes synd på spillere som ble lvl 60 for 2 uker siden.. Bruk heller god tid på å levle tradeskills og hjelpe lav lvls i guildet samt ha det gøy. Prøv hvertfall å ha det gøy selv om du har mistet en lvl.. ;) tar deg en dag å få den summen xp tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...