Gå til innhold

Verste slagord du har hørt!

Anbefalte innlegg

Skrevet
En klasse på skolen vår skulle ha kakesalg. I den annledning hadde noen i klassen laget reklameplakat med følgende slagord for kakesalget: Kom & Løp. Ingen på skole tok poenget.

:w00t: GENIALT :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
--> "Det er mye morro me toffeefee"

Den hadde jeg helt glemt. Den er den jeg absolutt missliker sterkest. Er er ikke èn ting som er morsomt med den middelmådige sjokoladen.

Endret av It's me
Skrevet (endret)
PS2 sitt "Fun, anyone?" er utrolig tafatt. Tenk bare på det gamle "Welcome to the third place". Ja, det var tider det, da David Lynch sto bak en aldeles flott reklamlefilm *mimre*

word :nei:

Jeg har "I´m from the third place" sticker på minnekortet mitt :!:

edit:feilfeilfeil.

Endret av Tonberry
Skrevet (endret)

"Wasa - du blir hva du spiser"... :ermm:

Det er min nummer 1. Wasa er knekkebrød, og derfor ganske sprøtt, hvilket gjør slagordet enda verre. Et Wasa og bli sprø... :ermm:

Nummer 2 er "Easy as dell" :ermm:

Edit: Nummer tre er "McDonalds - I'm lovin' it" :ermm:

Endret av KaYcH
Skrevet
"Wasa - du blir hva du spiser"... :ermm:

Det er min nummer 1. Wasa er knekkebrød, og derfor ganske sprøtt, hvilket gjør slagordet enda verre. Et Wasa og bli sprø... :ermm:

Nummer 2 er "Easy as dell" :ermm:

Edit: Nummer tre er "McDonalds - I'm lovin' it" :ermm:

"Macdonalds - We hate it" :p

Skrevet
"RIMI - Vi gjør Norge billigere." Den mest idiotiske setningen jeg noen gang har hørt. :!:

Billigere på prix ffs.

Og jeg hater "McDonalds - I'm lovin' it", noe er godt men jeg elsker det ikke, omfg.

Skrevet
"RIMI - Vi gjør Norge billigere." Den mest idiotiske setningen jeg noen gang har hørt. :!:

av det jeg hørte måtte de skifte det slagordet :p husker ikke helt hvorfor

Skrevet

de fikk ikke lov til å bruke det slagordet, siden det rett og slett var løgn..

det de hadde i fjor sommer var jo relativt dårlig må jeg si :" Rimi - Ha en god dag".. hva har nå det med rimi/produktene dems å gjøre i det hele tatt? Det burde vært slagordet over døren på personalrommet, men ikke ut mot kundene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...