Gå til innhold

Pure Pwnage - Vidoen som alle WoW-fans må se!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en ting som irriterte meg no sinnsykt var måten han snakket på. mulig noen snakker sånn, men jeg har ikke møtt noen iallfall. til tider var det nesten provoserende.

 

ellers, morsomt.

så bor sikkert ikke du i canada heller da ;)

naj. det stemmer. men bare hør på "kyle" f.eks. han snakker "normalt". hadde de derimot vært konsekvente så hadde saken vært en annen. men det ble bare irriterende.

Lenke til kommentar

Pure Pwnage har jeg visst lenge om. Så mye på det før når jeg spillte Command & Conquer Generals, det er jo der det hele starta. De ble sponsa av CNCreplays.com, og lagde mange vidoer for å kødde med de som spillte generals. Personlig syntes jeg denne episoden med WoW var ekstremt dårlig, men de tideligere var konge :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er en liksom-dokumentar om to hardcore gamere, en FPS gamer, og en RTS gamer.

Det som gjør det artig, er at disse to folka lever i sine RTS-favoritter. Deres språk, deres adferd, og alt annet, avhenger av hvordan spillet er.

Feks: Doug spiller mye CSS, og når han tar seg en joggetur, løper han med kniv.

Grunnen: Han løper jo raskere med en kniv i hånda! :!:

Og han har lyst til å verve seg til hæren, for det er "basically" det samme som FPS, bare at virkeligheten har bedre grafikk.

Men dette med at han kan få lags i virkeligheten holder han litt tilbake, siden det ikke er noen spawnpoints i virkeligheten.

Og Jeremy, som spiller C&C Generals, bruker RTS-taktikker når han dater damer.

Når han ikke klarer å date dem, er det fordi de har så godt "base defence", i følge han. :wee:

 

Har alle episodene, sykt morsomt. Synes selv at ep.3 og 5 er de kuleste, da vi får møte Doug (FPS-gamer'n).

I episode 5 får vi faktisk se han spille CSS; Det MÅ dere se! Det er det sykeste, mest morsomme jeg NOEN GANG har sett! :lol:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...