Gå til innhold

Demonslaying (rød) vs +damage (blå)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Crusaderenchant og Lifesteal er ikke det samme, Aasgard.

 

Edit: du kan heale deg selv med crusader, det er sant. Men lifesteal er noe annet.

Jeg kan ikke skjønne hvor du har det fra at jeg skal ha ment det. Jeg sier at Crusader stjeler liv og gir +100 str på "proc". Jeg har ikke nevnt Lifestealing-enchanten med et ord her, men jo, jeg er klar over at den finnes.

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

+dmg på våpen enchanten er god på daggers i handa på en rogue...

 

backstab/ambush blir bedre. øker weapon dmg med %

 

+5dmg f.eks hjelper til der.. og når du er lvl60 og har deathstriker(felstriker heter den vel nu?) så skader det ikke med +5dmg :)

Lenke til kommentar
20s for minor beastslay er for lite. ca 40-60s er passe.

 

Irriterer meg over enchanters som tar for lite, ødelegger for oss andre som kansje ikke har så masse penger.

 

Det er vanskelig nok å få folk til å forstå at enchanting koster en del.

 

Hendig liten liste:

Enchanting priser

Det er mange som gir vekk minor beastslaying gratis no, og det er jo ikkje store prolbemet å skaffe tingene man trenger, kan kjøpe råvarene for ca 10 sølv på AH.

Kan du skaffe råvarer for 10s på AH da er det greit nok med 20s (fortsatt litt billig)

 

Jeg har ikke sjans til å skaffe det til den prisen. To greater magic essence og fire strange dust blir omtrent 60s på AH. Er jeg skikkelig heldig kan jeg få det til 50s.

 

Er nok stor forskjell på realms. Jeg spiller på Zenedar.

Lenke til kommentar

Har 285+ i enchanting nå, Icy Chill selger jeg da for 50g per stykk. Høres kanskje dyrt ut, men jeg vil påstå at det er ganske så billig når man ser på ingrediensene som kreves. Det er ikke bare å gå ut og "farme" ingredienser til slikt. Du trenger blant annet 4 small briliant shards, noe som betyr at du må disenchante 4 blå items mellom lvl 46 og 50. Beste metoden jeg har funnet er å ta noen bosser i Mauradon. Slikt tar tid, og en gjør det ikke alene.

Lenke til kommentar

Selger beastslaying for 40-50s. Kan ikke gå under 40s iallefall, da tapper jeg penger. Og jeg gidder ikke å drar til deadmines for å finne grønne itemer helle tid.

 

Og det er alt for dyrt å kjøpe 10 great Magic esscene for 1g 50s fra AH. Koster til og med 3g noen ganger. Pluss at det koster rundt 80s bare for 10 Starnge Dust.

Det blir mye penger ut av det. Ser mer ut som jeg mister penger enn jeg tjener.

 

Spiller på Stormreaver.

Endret av Smog125
Lenke til kommentar
om du grinder litt etter items er det gratis, koster bare litt tid ;)

er på denne måten jeg finnansierer mine enchants, å kjøpe på AH blir ALTFOR dyrt på min realm (Daggerspine)

Nei og nei og nei....

 

Det blir IKKE gratis! For det første må du ofte bruke lang tid på å finne det du trenger og for det andre så får du ikke solgt tingene du finner fordi du disenchanter dem.

 

Skjønner hvorfor du sier det er gratis, men det blir feil å si det. Jeg ser på det slik at det jeg kunne fått for tingen enten hos npc eller AH er det du betaler for ingrediensene. Dette kan bli ganske mye penger etterhvert.

 

Jeg er lav lvl i enchanting og det jeg har sjanse til å selge er minor beastslaying. Det krever 2 greater magic essence og er jeg heldig så får jeg de til 50-60 sølv på AH. Ofte kryper de opp mot en gull... Har ikke kjøpt på AH for det blir penger ut vinduet. Jeg grinder steder jeg kan få litt stasj men det går med alt for mye tid.

 

Men uansett så er enchanting et artig profession og man blir populær i guilds når man får høy lvl.

Lenke til kommentar

Vil egentlig anbefale dere å droppe å bruke tid/energi på å selge enchants av lavere level. De første virkelig nyttige våpenenchants dere får er +7dmg (tohånds), +4 dmg (etthånds) og Demonslaying. Det er uansett så lite å tjene på de enchantene av lavere level, at det lønner seg (både i tid og penger) å levle oppover på den billigste enchanten du klarer å levle på. Ikke prøv å selge det, de selger ikke fort nok, bare enchant over ditt eget utstyr om og om igjen.

 

Da kommer du ganske fort til ting folk faktisk er interessert i å betale for, og best av alt: Folk slipper den ekstreme spamminga på trade av hundre forskjellige som prøver å selge de samme unyttige enchantene. ;)

Lenke til kommentar

Vil nå si at jeg har tjent ganske så godt på å selge minor beastslaying (90 i enchant lvl) til folk rundt omkring. Det er gjerne folk på rundt lvl 15-25 (flesteparten har crecent staff i fra WC :wee: )

 

De betaler gjerne 70S for å få beastslaying på vpånet og det tar ikke akkrurat lang tid før jeg er "utsolgt".

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
jeg har superior impact og icy chill ventende på meg i banken ^^

 

hakke nok skill til å lære de :p 260 noe bare....

285 for Icy Chill :)

ja vet icy chill er 285 og superior impact er 295.. men jeg har bare 260 noe bare i skill. var det jeg mente

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...