Gå til innhold

WinXp Service pack 1........

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Service packen fikser først og fremst bugs, retter opp ting Microsoft har blitt pålagt å rette på (som at man skal kunne selv velge Inet-browser etc).

Blir vel også sikkert et par mislykkede sikkerhetsoppdateringer kjenner jeg M$ rett...

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-30 20:35, viranth skrev:

Service packen fikser først og fremst bugs, retter opp ting Microsoft har blitt pålagt å rette på (som at man skal kunne selv velge Inet-browser etc).

Blir vel også sikkert et par mislykkede sikkerhetsoppdateringer kjenner jeg M$ rett...

OK men har du kjørt denne packen ??

Skrevet

Nei, har ikke kjørt den, gidder ikke kjøre den "uferdige". Venter til den ligger på windows update.. Dessuten orker jeg ikke laste den ned på isdn, venter til jeg kommer tilbake til min 100mbit linje :wink:

Skrevet

prøvde og laste ned men linken ble brutt etter 55mb.

regner med at dette var noe som ikke var som det skulle så nedlastings muligheten ble kuttet.

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-30 20:50, airguard skrev:

prøvde og laste ned men linken ble brutt etter 55mb.

regner med at dette var noe som ikke var som det skulle så nedlastings muligheten ble kuttet.

Bruk DAP :smile:)

Skrevet

En Service Pack skal fikse problemer og usikkerheter i systemet. Å installere en beta versjon av denne er jo totalt meningsløst. Det er faktisk idioti. Nei, jeg venter på final.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...