Gå til innhold

TES: spørsmål angående neste morrowind

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Jeg har lest litt her på forumet nå, og har tenkt meg å starte med morrowind, men tror jeg skla vente til det nye kommer.

Jeg husker ikke helt va det het, var noe med obcience, sikkert ganske feil, men husker ikke i hodet hehe.

Når kommer dette spillet? er det mulig å ta med seg spill karakterer fra de andre morrowind spillene inn i det?

er der multiplayer?

burde jeg ha prøvd de andre morrowind spillene først?

høye maskinkrav?

takker for alle svar! :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det nye TES spillet skal hete Oblivion, vi vet ikke så mye om dette ennå, ikke heller utgivelses dato, du kan skjekke screens fra gamer, de har en ytrolig flott grafikk så derfor antar man at systemkravene blir ganske høye.

det skal ikke være multiplayer although

• 4 uker senere...
Skrevet

For å si det sånn da, så bør du IKKE spille Oblivion før du har prøvd de forrige i rekka! Arena og Daggerfall er veldig viktig at du spiller så du får med deg handlingen og historien til den verden det handler om. Morrowind er også veldig viktig.

Så om du vil vente med å spille til Oblivion kommer, så bør du seriøst tenke deg om igjen. Du vil mest sannsynligvis ikke forstå så mye. Og disse spillene handler om mer enn bare god grafikk. Det er historie og raser å tenke på her, og mye mye mer! Som en egen bibel!

Skrevet
For å si det sånn da, så bør du IKKE spille Oblivion før du har prøvd de forrige i rekka! Arena og Daggerfall er veldig viktig at du spiller så du får med deg handlingen og historien til den verden det handler om. Morrowind er også veldig viktig.

Så om du vil vente med å spille til Oblivion kommer, så bør du seriøst tenke deg om igjen. Du vil mest sannsynligvis ikke forstå så mye. Og disse spillene handler om mer enn bare god grafikk. Det er historie og raser å tenke på her, og mye mye mer! Som en egen bibel!

Hmm, jeg vil si at det er best å lese historiene som ligger på www.elderscrolls.com da :)

Skrevet

Jeg spilte ikke Arene og Daggerfall før jeg spilte Morrowind...det var kanskje litt vanskelig å sette seg inn i storien men jeg prøvde det bare som et helt nytt spill.

så det var ikke så viktig for meg....

Skrevet

Nei det er greit nok for Bethesda lager spillene sånn at du ikke trenger å spille de forrige for å få med deg hva som skjer.

MEN det er en stor fordel da du får mer knyttet til de forskjellige rasene og rett og slett hele Tamriel iogforseg.

Men når jeg tenker meg om, så er Arena og Daggerfall kanskje ikke så veldig appelerende å se på nå da i 2005. Men likevel, det er bra spill! :thumbup:

Skrevet

Tror det er ganske så vanskelig å få kjøpt dem nå ihvertfall. Det finnes kanskje andre måter å skaffe det på.. :p

Seriøst, no pirating! Du kan jo prøve å spørre folka på Bethesda da! De svarer alltid på mailer og PMer. Eller du kan registrere deg på forumet (om du ikke allerede har gjort det) og spørre dem der. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...