PrayingMantis Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Ja topcien sier vel sitt. Se på www.nmcf.net ... Er det en eller annen fjortis faen som sitter på TG nå og har det "moro" eller hva ? Faen ass, små kryp finn på noe bedre å gjøre
sofarot Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Slike burde vært fengslet, og blitt pisket noen ganger på pongen. Kanskje de da forstår noe?
TSP Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Ja, sånn som det der er ikke noe særlig nei Men man kan komme inn på forumet der, men du må trykke raskt!
Bimmelom Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Skjønner egentlig ikke vitsen med å faktisk ødelegge for andre. Er ett ordtakk som sier, "gjør som andre som du vil andre skal gjøre mot deg."
PrayingMantis Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Eid. Informativt innlegg må jeg si. Kanskje du har noe med dette å gjøre.
Suppelars2k Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 (endret) Ja. Det var jeg som gjorde det. Forøvrig ikke noe hverken mer eller mindre informativt eller interessant enn at forumet ditt er hacka, tør jeg påstå. Endret 24. mars 2005 av HalTan
MindTooth Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Skjønner egentlig ikke vitsen med å faktisk ødelegge for andre. Er ett ordtakk som sier, "gjør som andre som du vil andre skal gjøre mot deg." *Den gyldne regel*
PrayingMantis Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Voks opp ditt lille krek. Sitte bak skjermen å være tøff i kjeften. Heia deg o store fjortis. Skulle hatt deng med balltre.
AMDguru1 Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Er det HalTan sitt verk dette? Tror han var ironisk.
Bimmelom Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Ser jo ut som at det har blitt ordnet opp der nå. Før idag var det jo bare ett slags fjes laget av tegn der.
Suppelars2k Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Voks opp ditt lille krek. Sitte bak skjermen å være tøff i kjeften. Heia deg o store fjortis. Skulle hatt deng med balltre. Snakker du til meg? :-]
Carnifex Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Voks opp ditt lille krek. Sitte bak skjermen å være tøff i kjeften. Heia deg o store fjortis. Skulle hatt deng med balltre. Hva i huleste er dette for noe da? tror du virkelig at de som har gjort dette er her inne? Du får la din vrede gå utover de som er skyldig
pronoob Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Voks opp ditt lille krek. Sitte bak skjermen å være tøff i kjeften. Heia deg o store fjortis. Skulle hatt deng med balltre. Oh, the irony !
Suppelars2k Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Voks opp ditt lille krek. Sitte bak skjermen å være tøff i kjeften. Heia deg o store fjortis. Skulle hatt deng med balltre. Oh, the irony !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå