Gå til innhold

Diskusjon av kommende filmer og trailere!


SkinnyT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er lista mi. De er sånn nogenlunde rangert etter hvilken jeg gleder meg mest til.

 

The Pacifier - Komedie med Vin Diesel :w00t:

The Chronicles of Narnia - Hvem husker ikke drømmen om Narnia fra de var mindre :love:

Constantine - Bare elsker slike filmer (Van Helsing, Blade osv) og liker Keanu Reeves som skuespiller.

The longest yard - Adam Sandler, Chris Rock og Burt Renyalds (aner ikke hvordan en skriver det), trenger jeg si mer?

Kingdom of Heaven - Har ikke sett en film med Orlando Bloom som har skuffet meg enda så jeg satser på at denne heller ikke gjør det...

Madagascar - Ser utrolig morsom ut og dyrene har stemmene til; Ben Stiller, Chris Rock og David Schwimmer :thumbup:

Deuce Bigalow - European Gigolo - Likte den første så jeg regenr med at 2ern faller i smak også!

 

Zathura - Denne så jeg først mens jeg skrev dette inlegget så den er ikke med i rangeringen, men om jeg hadde sett den før ville den ha kommet høyt! Får litt "Den uenderlige Historien" følelse av den!

 

Edit: Så på trailer av The Island, men jeg tror det er bare en spinnoff fra Matrix...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Ikke Vin Diesle ? :(

 

vi bør kanskej opprette en tråd for diskuskjon av disse trailerne hvis vi forsetter med sankke om de...

Ikke dumt!

 

Opprett en tråd til du SkinnyT siden det er du som er stifteren til tråden!

 

Kanskje hele greia skulle vært sticky også for den del?

Lenke til kommentar
For det første så er siden allerede nevnt i tråden og for det andre så handler tråden om å poste trailere til filmer som du ser frem til...

 

Vet det, men det kommer jo så mange filmer nå at jeg tipper året 2005 blir desidert det beste filmåret siden 1997.

 

Her er noen av de jeg gleder meg til:

 

War Of The Worlds

The Island

Batman Begins

Sin City

Star Wars Episode 3

The Hitch Hiker's Guide to the Galaxy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...