So|o Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 (endret) Jeg har nylig installert Opera 7.54 , på en del sider får jeg meldingen som vist under, hva må jeg gjøre for å slippe denne meldingen ? Endret 23. mars 2005 av asdfgh
sberg43 Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 I Opera kan du endre hvordan ulike filtyper kan håndteres under Tools - Preferences - File Types (Opera har forøvirg et stort forum på sine egne sider)
So|o Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Ble ikke så mye klokere av det der... Mangler jeg en plugin eller noe ? Rart at denne meldingen kommer på så mange sider.
Pilot_ Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Huk av "Husk denne instillingen" så forsvinner de ganske kjapt
So|o Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Huk av "Husk denne instillingen" så forsvinner de ganske kjapt Sant det, men da må jeg vite hvilket program det skal åpnes i. Tror det er reklamebanner, flash eller lignende.. Utrolig irriterende å få denne meldingen på annenhver internettside.
So|o Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Skrevet 26. mars 2005 Får visst ikke samme problem med Opera 8 Beta, så da går jeg heller for den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå