Gå til innhold

Far Cry Instincts


Anbefalte innlegg

Er veldig gla i Far Cry og gleder meg veldig til konsol versjonen kommer. Men jeg hvet ikke når den kommer, noen som vet?? :hmm:

 

Har hørt at historien er omtrent den samme, men det skal være flere kjøretøy, og nye øyer som ikke var med i pc versionen. Det skal også følge med en level editor på xbox, blir sikkert det på ps2.

 

Tror det blir konge på xbox live! :thumbup:

Endret av The (only) O
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For det første har du skrevet titelen feil, for det andre er jeg veldig spendt på dette spillet! Tviler litt om den PS2 versonen... O_O

Jeg legger meg flat... :blush: må bare inrømme at jeg er dårlig til å stave (fikk ræva karakterer på skolen).

 

Tviler også på ps2 versjonen, er glad jeg har xbox.

Lenke til kommentar

Etter min mening var det grafikken og bevegelsesfriheten som var det store på Far Cry, også fysikken til en viss grad. Jeg tviler litt på konsoll versjonen, ettersom de ikke kan oppnå samme høyden på disse punktene.

Hadde det enda vert de nye generasjonene med konsoller kunne det nok blitt noe.

Lenke til kommentar

Jeg har spillt masse på FarCry og digger det noe veldig. Gleder meg til Xbox versjonen der det kanskje kommer level editor :dribble:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor dette ikke kan bli bra, det ekstremt underholdene når du drar frem Deagle'n, får inn en fulltreffer i panna på en fyr og han knekker nakken 50grader bakover mens han tar en salto, og kameraten spør: "Are you okey?" :!:

Lenke til kommentar
Jeg har spillt masse på FarCry og digger det noe veldig. Gleder meg til Xbox versjonen der det kanskje kommer level editor  :dribble:

du veit at far cry (pc) og har ein veldig bra level editor sant?

 

er sånn halveis spent på korleis instincts blir. reknar med at ubisoft montreal har god kontroll på kva dei styrer med.

Lenke til kommentar
Jeg har spillt masse på FarCry og digger det noe veldig. Gleder meg til Xbox versjonen der det kanskje kommer level editor  :dribble:

du veit at far cry (pc) og har ein veldig bra level editor sant?

 

er sånn halveis spent på korleis instincts blir. reknar med at ubisoft montreal har god kontroll på kva dei styrer med.

Joda, joda dette viste jeg. Har prøvd litt å lage brett, men synes det er veldig vanskelig, hvis det kommer en til FarCry Instinkts (Xbox) tipper jeg den er en del forenklet. Klarer å lage brett på Time Splitters 2 "Arghh je be no match for me, arghh... :!:

Lenke til kommentar
For det første har du skrevet titelen feil, for det andre er jeg veldig spendt på dette spillet!

 

Fantaboy Du skal ikke klage på trådstarters skrivefeil, når du ikke er er så

mye bedre selv.

 

Spent skrives ikke med d

Og titelen skrives slik: tittelen. Jeg gjentar at du ikke bør klage på skrivefeil hos andre når du ikke er noe bedre selv.

Lenke til kommentar
Jævlig avsporet denne tråden har blitt :angry: . Er det noen som vet når FarCry kommer til xbox???

3. kvartal 2005.

 

du finner utgivelsedatoen ved å søke etter spelets tittel i gamer sin søkemotor. (men det virker som det er noko gale med datoen på xbox for tida)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...