Gå til innhold

Gamepad til PC (max 200kr) - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg planlegger kanskje å kjøpe et par Gamepads til PCen min for å spille FIFA og andre fotballspill (ikke noe særlig annet, kanskje Metal Gear-type spill og). Ser på nettbutikkene at det finnes et mylder av slike, men er det noen her som personlig har noen å anbefale til ca. 200 kr? (Må jo kjøpe to stk, for flerspilling, så vil ikke noe særlig over dette prismessig.)

Er disse veldig forskjellig fra PS/XBOX gamepadsene? (Har jo hamra løs med slike før, så de er jeg jo kjent med, og det er en fordel).

Takker for alle eventuelle innspill,

Hilsen S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler "Official Sony PS2 Dualshock 2 Controller" og "USB Dual PS2 to PC Convertor XP"!

Jeg bestilte det for noen dager siden fra play.com. Koster bare 199 kr og et par øre totalt... fri levering også. :thumbup:

Har ikke fått min ennå, men jeg kjenner flere som har kjøpt det og er storfornøyd. Jeg personlig synes PS2 dualshock spaka er en av de bedre jeg noen gang har brukt.

Skrevet
Jeg anbefaler "Official Sony PS2 Dualshock 2 Controller" og "USB Dual PS2 to PC Convertor XP"!

Jeg bestilte det for noen dager siden fra play.com. Koster bare 199 kr og et par øre totalt... fri levering også. :thumbup:

Har ikke fått min ennå, men jeg kjenner flere som har kjøpt det og er storfornøyd. Jeg personlig synes PS2 dualshock spaka er en av de bedre jeg noen gang har brukt.

Den er ganske genial, bare å plugge inn i usb`en og da virker den med en gang, trenger ingen driver i det hele tatt. har funka på alle spill jeg har prøvd den med f.eks. Q3(ikke å anbefale der), live for speed og pro evolution soccer 4. sony har skjønt det, symetri er tingen :thumbup:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Får man kjøpt ps2 to pc convertor i butikker i Norge?

Har leita litt rundt på weben uten hell.

Endret av Rogerino
Skrevet (endret)
Får man kjøpt ps2 to pc convertor i butikker i Norge?

fås kjøpt på clas ohlson.vet ikke hvor bra den er... koster 199kr.

http://www.clasohlson.no/ -trykk på datatilbehør, datakabler og så på usb kabler :thumbup:

Endret av mushi
Skrevet

fås kjøpt på clas ohlson.vet ikke hvor bra den er... koster 199kr.

Har denne selv og har brukt den i et par-tre år. Er fortsatt veldig fornøyd med denne, og har ingenting å utsette på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...