Gå til innhold

Feil med avataren


Anbefalte innlegg

hei har et problem med å endre avateren etter jeg lastet opp en.

det som skjer når jeg fjerner avataren jeg lastet opp og setter inn en ny så kommer den samme avataren opp i et annet pikselformat. har slettet den gamle avataren fra pcen min men det hjelper forsatt ikke ! noen som har peil ? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Steyni @ 22/03/2005 : 22:00)
hei har et problem med å endre avateren etter jeg lastet opp en.
det som skjer når jeg fjerner avataren jeg lastet opp og setter inn en ny så kommer den samme avataren opp i et annet pikselformat. har slettet den gamle avataren fra pcen min men det hjelper forsatt ikke ! noen som har peil ? :cry:

Dette er et catche problem som er et problem i nettleseren din.

Få linken til avataren din, paste den i adresselinja, så får du opp den gammle avataren som er dratt i forskjellige rettninger. Trykk F5/Refresh 1-2 ganger og vips så har du din nåværende avatar oppe.

Lenke til kommentar

QUOTE (The Strategy-player @ 23/03/2005 : 23:24)
Det der opplevde jeg også i går Steyni, er nok et catcheproblem,
håper Hardware.no fikser opp i det :yes:

Holdt på i 20 min før jeg ga opp og plutselig når jeg gikk inn en tråd så jeg plutselig den nye :w00t: !

Det er ikke noe hardware.no kan gjøre noe med, det er rett og slett din brownser sin feil at han lagrer bilder på harddisken i catche og når man oppdaterer bildet så ser ikke brownseren at det er et nytt bilde hvis avataren er linket til en fil som heter nøyaktig det samme.

Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 24/03/2005 : 15:17)
Det er ikke noe hardware.no kan gjøre noe med, det er rett og slett din brownser sin feil at han lagrer bilder på harddisken i catche og når man oppdaterer bildet så ser ikke brownseren at det er et nytt bilde hvis avataren er linket til en fil som heter nøyaktig det samme.

Det er to mulige løsninger på dette:

 

1: Når man laster opp en ny avatar kan den få ett nytt navn.

2: Disable cache for akkurat den siden.

 

Begge disse løsningene kan enkelt bli gjennomført av Hardware Online. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...