Kadmium Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Hei, Jeg har et lite problem ved installasjon av Mozilla Firefox (uansett versjon). Altså, når jeg skal installere så kommer jeg til "peparing install", men så får jeg en error som lyder slik: "Error uncompressing file C\DOCUME~1\BigMac\LOKALE~1\Temp\ns_temp\ xpcom.xpi: 2 Jeg har søkt etter erroren i google, men finner ikke noe fornuftig. Er det noen der ute som har opplevd det samme, eller som kan gi svar på hva jeg eventuelt ikke har installert som jeg trenger eller noe? Gidder ikke ha Opera mer Takker så mye for svar *vente på svar, plystre littegranne kanskje* EDIT: Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette..
Kadmium Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Skrevet 21. mars 2005 (endret) Ingen som vet? Forresten, glemte å si at formatering ikke er aktuelt.. Takk for svar (jeg kanskje får ) Endret 21. mars 2005 av Espen54
b-real Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Flytte til programvare siden FF er software og ikke hardware (annet om hardware)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå