Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ikke bytt NorthGarden :( Den du har nå er hawt!

6582353[/snapback]

Men, jeg vil ha i samme stil som fargene i signaturen min! Og hjemmesiden.

Endret av NorthGarden
Skrevet
I stedet for å velge avatarfarge etter signaturen, kan du gjøre det omvendte. :)

Ikke bytt. :/

6582409[/snapback]

Ja enig.

Fargen passer best som den er :love:

Gjest Bruker-95147
Skrevet (endret)

Heisann, kan en av dere kyndige hjelpe meg med å gjøre avataren litt mere "corny"? Jeg har lyst til å fjerne bakgrunnen, kanskje erstatte høyre øye med en smilie, dernest "sprite opp" underbuksa Edmund har på hodet med farger, eller blomst, bier ...eller jeg vet ikke ...?

Endret av Bruker-95147
Skrevet
Ingen her som kunne vist litt ansvar og fikset litt på min avatar? ;) Kan gjerne sende hele bildet til den som vil..

6584403[/snapback]

Rasch1.jpgRasch2.gif

Synes ikke lenger i avatar størrelse, men den "sorte" skriften er håret hennes.

Gjest Yoshi
Skrevet

Noen som kan prøve å gi yoshien i avataren min en annen farge, f.eks. oransje eller rosa? Lyst til å prøve noe nytt...

Skrevet
Heisann, kan en av dere kyndige hjelpe meg med å gjøre avataren litt mere "corny"? Jeg har lyst til å fjerne bakgrunnen, kanskje erstatte høyre øye med en smilie, dernest "sprite opp" underbuksa Edmund har på hodet med farger, eller blomst, bier ...eller jeg vet ikke ...?

6584730[/snapback]

Den der avataren er allerede i bruk, hos en eller annen dude. Husker ikke nicket.

Gjest Bruker-95147
Skrevet

6584730[/snapback]

Den der avataren er allerede i bruk, hos en eller annen dude. Husker ikke nicket.

6588540[/snapback]

Duden kan være mitt tidligere nick du tenker på, mrmus som nå er endret til PencilCase. :)

Skrevet (endret)

Duden kan være mitt tidligere nick du tenker på, mrmus som nå er endret til PencilCase.  :)

6588821[/snapback]

Åh. Hihi.

Hadde vært kjekt om alle som skiftet nick skrev "Tidligere kjent som <nick>" i signaturen.

Mye, mye lettere å huske folk da. :)

Endret av NorthGarden
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...