Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kan noen lage en fin avatar til meg? Jeg vil ha et bilde av en Hauk i en eller annen form. Noen som har et forslag?

rawk%20hawk.jpg

Likte det bildet

Endret av HenHau
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det klarer jo alle, i tillegg så er det kun 78x80...

Her er avataren med den skriften jeg vil ha. Hassle... Kan noen ordne det slik at det blir 3d-bokstaver med den fonten?

post-63-1125857213_thumb.jpg

Skrevet
Den var knall! Har du flere stilige ideer?

Takk. :)

Det var stort sett det jeg kom på i farten.

Det er selvfølgelig mulig å finne på noe annet, men jeg er litt tom for idèer akkuratt nå.

Hvis du legger med fonten du ville ha i 3d, så kan nok det også ordnes hvis det skulle være ønskelig.

Skrevet
Takk. :)

Det var stort sett det jeg kom på i farten.

Det er selvfølgelig mulig å finne på noe annet, men jeg er litt tom for idèer akkuratt nå.

Hvis du legger med fonten du ville ha i 3d, så kan nok det også ordnes hvis det skulle være ønskelig.

Trykk her!

Skrevet
Åja... Hehe :blush: Jeg skriver bare veldig raskt! Har du en annen farge enn rød? Vil ikke bli sett på som... ehmm. HOMO! :whistle:

Har mange farger jeg.. inkludert rosa om det er ønskelig.

Skrevet

Her er avataren med den skriften jeg vil ha. Hassle... Kan noen ordne det slik at det blir 3d-bokstaver med den fonten?

Definisjonen 3d er ganske bred, men er det slik du mener når du vil ha 3d-tekst?

test1us.png

Skrevet (endret)

hwk49ox.gifhwk3medbakke6oo.gif

Men kan du sende den fonten du likte så godt eller?

Den ligger innpå: C:\Windows\Fonts

Edit: Du har jo gjort det :blush: Sorry..

Endret av Steina
Skrevet

Takketakk for en fin og godt laget avatar, Stein Åge.

Men siden jeg ikke liker navne-avatarer (greit at folk bruker dem, men jeg liker ikke å bruke dem selv), så kommer jeg nok ikke til å bruke den.

Men igjen, det var en veldig fin avatar, og det er sikkert mange som vil synes det er fint å få en slik avatar. Stå på! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...