Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hva med denne?

askogavatar0so.gif

Tusen takk... Hva skjedde nå da? Den ble "lavere"..... :( (Må bruke bildet ditt Fargoth... Funket ikke hos meg :( )

Endret av askogli
Skrevet

kopierte linken til bildet du redigerte og la det inn på photobucket... Hvis du nå sletter det bildet der, vil det da bli slettet/borte hos meg og da?

Skrevet
kopierte linken til bildet du redigerte og la det inn på photobucket... Hvis du nå sletter det bildet der, vil det da bli slettet/borte hos meg og da?

Ja, men bildet vil aldri bli slettet, så det er ingen fare :)

Skrevet
130zx.jpg  147fp.jpg  153xd.jpg

Legg inn Acolyte på en av disse da! :dribble: De var søte!

Helst den første eller siste!

Jeg har vanskeligheter med å finne en plass der det faktisk er plass til et navn. :hmm:

Skrevet (endret)
Hv4 m3d d33nn3?

Æhhhh!!!! Get laid!!

Dette er et norsk snakkende forum... Unnskyld meg, men jeg blir sjuk av det språket der altså :sick:

Var sikker en morsomhet det han sa der, men jeg klarer ikke det språket der.. unnskyld altså...

Endret av askogli
Skrevet
130zx.jpg   147fp.jpg   153xd.jpg

Legg inn Acolyte på en av disse da! :dribble: De var søte!

Helst den første eller siste!

Jeg har vanskeligheter med å finne en plass der det faktisk er plass til et navn. :hmm:

Du kan jo legge den nederst i den siste?

Skrevet
Hv4 m3d d33nn3?

Æhhhh!!!! Get laid!!

Dette er et norsk snakkende forum... Unnskyld meg, men jeg blir sjuk av det språket der altså :sick:

Var sikker en morsomhet det han sa der, men jeg klarer ikke det språket der.. unnskyld altså...

:p :!:

Det er pga. Acolyte's signatur at jeg skjønte hva disse kryptiske meldingene var for noe...

Men enda verre... jeg kan lese det krusedull alfabetet i Futurama :blush:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...