Gå til innhold

Finne PUK kode?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller ring Telenor Kundeservice på 09000, da får du den i posten men dette kan ta litt tid! 3-5 virkedager

Hvis du har Telenor så bare ring 09000, du trenger bare oppgi navn og fødselsnummer så får du koden med en gang over tlf. Kostnadsfritt!

 

Tror du får koden pr. tlf hos Netcom og... :)

Lenke til kommentar
Eller ring Telenor Kundeservice på 09000, da får du den i posten men dette kan ta litt tid! 3-5 virkedager

Hvis du har Telenor så bare ring 09000, du trenger bare oppgi navn og fødselsnummer så får du koden med en gang over tlf. Kostnadsfritt!

 

Tror du får koden pr. tlf hos Netcom og... :)

:yes: titt i innlegget ovenfor. Der står det; jeg har netcom!

Lenke til kommentar
Hei, takker for svar. Jeg har NetCom... Da er det bare å ringe inn til de?

Om du tidligere har logget inn på minside.netcom.no er dette det enkleste, da har du koden med én gang. Nest enkleste er å gå til en forhandler, om du er i nærheten av en slik, dernest kommer å ringe inn og få koden tilsendt i posten.

Lenke til kommentar
Hei, takker for svar. Jeg har NetCom... Da er det bare å ringe inn til de?

Om du tidligere har logget inn på minside.netcom.no er dette det enkleste, da har du koden med én gang. Nest enkleste er å gå til en forhandler, om du er i nærheten av en slik, dernest kommer å ringe inn og få koden tilsendt i posten.

Hei, jeg har ringt til NetCom og de sa jeg skulle gå til en forhandler her og få koden av dem :) Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...