Gå til innhold

Treig Azureus !

stbe

Anbefalte innlegg

Skrevet
Grunnen, tror iallefall jeg, er at jeg har kjapp opplinje. Bittorrent favoriserer nemlig de som laster opp mye mens de laster ned, klientene vil da sende mer data til slike leechers, mens de med lavere upload får mindre data sendt til seg.

Det tror jeg også er grunnen, noe som betyr at ADSL rett og slett er håpløst på torrent-nettverk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

adsl funker glimrende det med bittorent.. jeg har ingen tro på den favoriseringen som folk maser om.. jeg får nesten konstant full speed.. det kommer selvsagt an på hva du laster/hvor mange andre som laster da..

jeg har ngt charlie. For å åpne portene i netopia router må du både fixe det i NAT og du må slå av den innebygde brannmuren.

I dag installerte jeg en ny bittorrentklient, avinstallerte den igjen, og så installerte jeg Bittornado som jeg er vant til, og liker veldig godt. Da fikk jeg bare gult lys. Fant da ut at jeg var nødt til å slå av nortons worm protection og da fikk jeg grønt med en gang. Det som er rart er jo at det var ikke noe problem å få grønt før selv med Norton worm protection påslått..

edit: korrektur

Endret av Musty
Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...