Gå til innhold

Min første lille cs:s film! V. 1.1 er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der har vi et og et halv minutt jeg aldri får igjen :/

Faktisk 1 minutt og 19 sekunder.

Men likevel, det er mye tid å bruke på noe som absolutt ikke var verdt det.

  • Savner bedre frags.
  • Savner bedre kvalitet.
  • Savner effekter.
  • CS: Source er kjedelig (100% personlig mening). Kanskje litt morsommere når man venner seg til det, overfor 1.6.

Musikken var grei nok, men at filmen bare slutter sånn plutselig (samt musikken), er dårlig. Man bør heller redusere volumet stegvis, slik at man for en grei avslutning.

 

For øvrig regner jeg ikke dette som en film, siden den er så kort, men heller som et "klipp".

 

(EDIT: Skrivefeil.)

Endret av DevN
Lenke til kommentar

Min mening om filmen:

 

Man kan vel egentlig si det sånn at den første pannekaken blir aldrig den beste.

Men når du har laget en film, har du i vert fall laget noe. Og bare det synes jeg er bra.

 

At noen klarer å fullføre et prosjekt helt 100%

Det er likt meg og veldig mange andre, å begynne på et prosjekt og aldrig fullføre det helt.

 

[Tips]

Du bør ha en liten intro; der du sier hva du kaller deg. Og at det er du som har laget filmen.

Evnt. hva filmen heter.

 

Bruk jevne overganger mellom klippene. Det gjør at filmen føles litt avslappende.

 

 

de_dust - 10%

 

de_dust 2 - 85%

 

de_prodigy - 5%

 

Der er de map'sene du du brukte. Enten synes jeg % skulle blitt litt gjevnere, eller at du hadde spillt flere maps...

[/Tips]

 

Musikken var sånn passe grei, ikke helt min stil men ok.

 

 

Så siden det er din første pannekake fortjener filmen din

Terningkast: 3

 

 

Så her har du noen gode tips hvis du skal lage mer film ;)

Lenke til kommentar
Det der var ikke mye å skryte av. Videokvaliteten var helt på trynet, publicfrags som er vanvittig kjedelige, og hvor du dør rett etterpå, og hva er dealen med den AWM-tingen på slutten?

 

Edit: Og den sangen er jo mer oppbrukt enn Matrix-tingen.

Jeg lagde en liten cs:s film ut av en CCSSL 5on5 og en CB 3on3. Ikke noe anna spesielt. 

Hva synes dere?

 

Det er kun frags fra ClanBase og CCSSL! Leser du ikke posten min? Det med den AWP tingen var at det var HS gjennom metall ^^ ;)

Endret av Cs-mannen
Lenke til kommentar

Helt grei film med tanke på at det er din første film.

 

Som sosohal sier ble filmen oppbrukt bare et par dager etter "The Fellowship of NoA" kom ut, så du bør kanskje vurdere å bytte ut den sangen.

 

Du burde lage en intro der du sier hvem du er, hvilken clan du spiller for (siden det er pcw'er) og hvem dere spiller mot.

 

Jeg syntes at det ble litt mye mas pga. det var ikke noe mellomrom mellom fragsa det var bare det ene klippet etter det andre, også må vi se deg gå et par sekunder for det senker ikke stressfaktoren med å starte ned nye klipper direkte i skytefrekvensen.

 

Der du brukte slo-mo bommet du litt for mye, så du bør nok heller ta det et annet sted.

 

Et sted på DD2 brukte du clarion og sprayet som en gærning... Fjern det klippet. :p

 

Dette er en helt grei film. Jeg vet det hørtes ut som ren kritikk og ikke noe annet, men jeg er ikke så god med konstruktiv kritikk. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...