Gå til innhold

Hvor få kjøpt BTC 6300 Tastatur?


Anbefalte innlegg

Har veldig lyst på dette tastaturet til gaming. Det får gode reviews og har bra taster (liten tastevandring aka laptoptastatur).

 

Men jeg finner ingen webshopper som selger det :cry: Har lett rundt omkring på forskjellige europeiske webshopper også og strevd meg gjennom uforståelige språk, men har ikke så god oversikt over de større webshoppene i europa.

 

Så noen som vet om plasser som kanskje selger dette?

 

Btw; at jeg ikke får æøå spiller ingen trille, muligens kan jeg vel programmere om til å få æøå også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech sitt tynne tastatur har etter hva jeg forstår mye dårligere og mer bråkete taster enn det jeg er ute etter.

 

Etter å ha lett en stund har jeg funnet at Zitech i Danmark selger keyboardet jeg er ute etter med dansk layout (og under sitt eget navn, ikke som BTC), så jeg har mailet dem nå. Litt kjedelig at de kun selger det med den helt unødvendige bakgrunnsbelysningen (som heldigvis kan være av). Mye mer sexy med versjonen med svarte taster :p

 

Men det er selve feelingen med tastaturet som er viktig, så det er egenlig ikke så nøye. Får håpe de gidder å sende til Norge nåda :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...