Gå til innhold

Der var spilltiden min over

Anbefalte innlegg

Skrevet
omfg, kommer frem til der man skal skrive inn konto nummer men ikke lengre!?

har en slu plan om å snike meg inn på siden inatt...da er det sikkert ikke så utrolig mange sinte europeere som driver å klikker inn på sia der... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
omfg, kommer frem til der man skal skrive inn konto nummer men ikke lengre!?

har en slu plan om å snike meg inn på siden inatt...da er det sikkert ikke så utrolig mange sinte europeere som driver å klikker inn på sia der... ;)

Tror det er mindre folk på i morgen tidlig, da alle som har sittet oppe hele natten og ventet har lagt seg :p

Edit: Når jeg prøver å komme inn nå, får jeg opp:

HTTP Status 500 - The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

Endret av nd4spd
Skrevet

Jepp der ble jeg kasta ut. Kan ikke logge meg inn på forumet heller..hmm..hyggelig.

Blizzard roter ganske mye for tiden :thumbdown:

Skrevet

Faen altså! De kan jo hverfall la oss spille mens de makker med systemene sine. Å sparke ut betalende kunder samtidig som man stenger betalingsserverene er ikke akkurat kundeservice.

Skrevet

Der registrerte jeg meg! Når dere har fyllt inn all info om kortet tar det fryktelig langt tid, men det funker utrolig nok :D

Skrevet

YAY! fikk en ny og spennende error! Etter mye tull på rar tysk, service is temperarily unavaivable, error 500 etc. får jeg nå:

ServletException in:/WEB-INF/jsp/account/menu.jsp] /WEB-INF/jsp/account/menu.jsp(101,0) /WEB-INF/jsp/account/includes/menu.jsp(14,33) Unable to load tag handler class 

:w00t:

Skrevet

Jeg spillte, for lite aktivitet for at jeg gidder akkurat nå... skal heller se episode 1 av sesong 9 av South park :D

Skrevet
Til dere som har fått det til og funke igjen: Hvordan får jeg det til og funke igjen ?

problemene med siden skal være løst nå mr.chaos

Gjest member-60584
Skrevet

ååååh fyyy jeg er glad for at jeg skrev inn all billing info når jeg først fikk spillet...

Skrevet
ååååh fyyy jeg er glad for at jeg skrev inn all billing info når jeg først fikk spillet...

Det har ingenting med saken å gjøre, fordi jeg gjorde det samme, og jeg har store problemer fortsatt. Så stor problemer at jeg vurderer å slutte med hele spillet :cry:

Skrevet

YAY i dag kom jeg meg inn på account management :D MEN da jeg skulle gå inn på change subscription fikk jeg denne feilmeldingen

[servletException in:/WEB-INF/jsp/account/paymentMethod.jsp] /WEB-INF/jsp/account/paymentMethod.jsp(104,8) /WEB-INF/jsp/account/includes/current-payment-details.jsp(16,4) Unable to load tag handler class "org.apache.taglibs.standard.tag.rt.core.OutTag" for tag "c:out"'

noen andre som får denne eller er det bare meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...