Gå til innhold

noen som har erfaring med expansys internetbutikk?


Anbefalte innlegg

Hei, vet ikke om denne er posta riktig men forsøker meg alikevell.

Det jeg lurte på om noen har erfaring fra å handle på www.expansys.no Ser at dem har et ganske stort og fint utvalg av mobiltelefoner. så jeg lurer på følgende:

 

er dem særiøs?

må man betale moms evt toll?

hvilke garantiordninger gjelder, hvis man kjøper fra en utenlandsk nettbutikk, ser at denne butikken har kontor i Norge, så garantien gjelder vel også her?

 

på forhånd takk for alle svar! :thumbup:

 

ps

ser dem har motorola v635 inne, det er den jeg har lyst på! :dribble:

 

 

ser at jeg har lagt denne feil kan noen moderatorer hive den over?

:blush:

Endret av b0ne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har norske kontorer, og du bestiller gjennom en norsk side, dermed så gjelder ikke bare garantien, men du har også full norsk reklamasjonsrett gjennom forbrukerkjøpsloven, noe som dekker deg bedre/lenger enn en vanlig garanti :).

 

Sidene viser priser uten moms, så de har nok ikke noe eget lager i norge, men sender fra utlandet. Så du kan gange prisen inkludert frakt med 1.25 for å finne norsk pris, pluss legge på et gebyr på 70-120,- i fortollingsgebyr til posten.

Lenke til kommentar

Det høres bra ut, men kan man regne med å få "skandinaviske" versjoner av mobiler hvis man bestiller der ifra.

 

uansett kan man regne disse folka som særiøs? er litt usikker på å bestille ting fra utlandet. dem ser ut som en stor å særiøs butikk da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...