X672 Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg har tilogmed greid og ta halve livet av en troll preist lvl 40 mot meg lvl 25 rogue haha, mot lave level spillere pleier eg altid å leke meg, av og til ned til 10% av min hp før dei dør innen 2sec ein prest på level 40 bruker vel 1.5sec på å heale seg selv til 85-100% hp
SkyMarshall Arts Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg er mage, og jeg sliter ikke med noen klasser i det hele tatt på lik level eller under, bortsett fra priest. Grunnen til det er at jeg skal være usannsynelig kjapp og heldig med counterspellen for å hindre at priesten shielder seg og få silenca han i 3-4 sekunder. Får jeg inn counterspell, så er priesten ferdig på 2 sekunder - får jeg IKKE inn counterspell, så er det jeg som setter tenna i parketten når mana er tomt og han har fullt liv for 14 gang. Så en priest er seigt, men bortsett fra shield er de ingenting.
Zlash Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 (endret) Priest er som tidligere nevnt den eneste klassen en mage har problemer med. Hvis du spiller taktisk som priest skal du aldri tape mot en mage med mindre han bruker potions som absorbere shadow magic eller lignende. Men husk nå på at level ikke betyr så mye i PvP. I PvE vil du f.eks. ofte oppleve Miss, Dodge, Parry, Evade osv hvis fienden er et par hakk over deg. Dette er ikke fult så fremtredende i PvP. Endret 21. mars 2005 av Zlash
SkyMarshall Arts Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Det er sant, men det er alikevel en stor forskjell fra level 28 priest til 30+ mage. Magen får nemlig bra med oppgraderinger av spells på lvl 30, noe som gjør at magen blir dobbelt så sterk. Så forskjellen er der.
AccessDenied Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Mage-ene jeg har møtt har aldri vært en trussel for meg. Gjelder også de et par lv over. Warlocken har en del ufine triks og har som regel kontroll mot de klassene med lite hitpoints (som f.eks mage) og uten naturlige egenskaper som kan heale (priests og paladins). Kanskje jeg kun har vært heldig og møtt folk som undervurderer klassen min (eller rett og slett spiller dårlig). Har dog lest at dette endrer seg etter lv 55. Estoroth, Undead Warlock, Sunstrider
A|3x Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg er mage, og jeg sliter ikke med noen klasser i det hele tatt på lik level eller under, bortsett fra priest. Grunnen til det er at jeg skal være usannsynelig kjapp og heldig med counterspellen for å hindre at priesten shielder seg og få silenca han i 3-4 sekunder. Får jeg inn counterspell, så er priesten ferdig på 2 sekunder - får jeg IKKE inn counterspell, så er det jeg som setter tenna i parketten når mana er tomt og han har fullt liv for 14 gang. Så en priest er seigt, men bortsett fra shield er de ingenting. Åssn tar du hunters? Altså ikke en og en, men når dem kommer 2 stk. (fordi INGEN hunters er alene, ever)
Aasgaard Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 En kan sei de at classes med heal slår alle andre. E heilt umulig for mej og ta en person som kan heal når ej e warrior. En gang møtte ej en paladin som va 3 levels lavere enn mej. Han angreip mej å ej starta og slå tilbake. Når han nesten ikkje hadde liv igjen brukte han heal. Når ej nesten va daud tok ej en heal-potion men då måtte ej vente 2 min før ej kan bruke den igjen og duada seff. Kor e logikken i de at enkelte kan heale instant mens andre må vente 2 min? fordi blizzard har ikkje fokusert på 1vs1 men grupper vs grupper Det der _kunne_ vært logisk, men det blir fort et rimelig dårlig argument når man ser på hvilken rolle warrior spiller i gruppe-PvP. Det eneste du er god på (aggro management) fungerer ikke. Du har ingen styrker ovenfor en paladin. Du kan ikke beskytte castere i gruppa, fienden kan bare løpe rett gjennom deg til casterne. Å angripe en warrior i mass-PvP er bare dumt, det beste er å ignorere dem og drepe de andre. De skader deg jo ikke så mye likevel. Det er neimen ikke bare i 1 vs. 1 Blizzard må gjøre noe seriøst med warrior. Sier ikke at man ikke kan slå noen som warrior, selvsagt kan man det, men du må være en veldig god warrior for å ha sjanse mot en middelmådig spiller med annen klasse.
SkyMarshall Arts Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 (endret) Åssn tar du hunters?Altså ikke en og en, men når dem kommer 2 stk. (fordi INGEN hunters er alene, ever) Gjør de ikke? Selvfølgelig gjør de det. Uansett, trikset med en hunter er å polymorphe huntern, for så å slakte petten mellomtiden, noe som er lett. Så en liten "Evocation" (full mana-refill på 2sekunder) og pyroblaste hunteren, freeze han, blinke avgårde, liten fireblast, coneof cold og arcane missiles til han tar kvelden. Er man heldig mister man så vidt liv. Bortsett fra priest, så er det kun rogues som kan gi noen utfordring. Mener jeg da selvfølgelig. Edit: Som sagt om warrior over her. Jeg kunne ikke vært mer enig, noe MÅ gjøres med warrior. Har spilt mye sammen med dem, men jeg greier rett og slett ikke finne en funksjon til de som f.eks en paladin/rogue ikke kan gjøre flere ganger bedre. Har noen venner som spiller warrior, og de er faktisk fornøyd - men jeg skjønner ikke hva de egentlig har som jobb i en gruppe. For som sagt, det er ikke mye attraktivt for angripere og hamre løs på en plate-beskyttet warrior når man kan løpe rett forbi og gjøre kål på magen og warlocken ved siden av. Så noe må gjøres - helt klart. Endret 22. mars 2005 av SkyMarshall
Jeremy Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Åssn tar du hunters?Altså ikke en og en, men når dem kommer 2 stk. (fordi INGEN hunters er alene, ever) Gjør de ikke? Selvfølgelig gjør de det. Uansett, trikset med en hunter er å polymorphe huntern, for så å slakte petten mellomtiden, noe som er lett. Så en liten "Evocation" (full mana-refill på 2sekunder) og pyroblaste hunteren, freeze han, blinke avgårde, liten fireblast, coneof cold og arcane missiles til han tar kvelden. Er man heldig mister man så vidt liv. Bortsett fra priest, så er det kun rogues som kan gi noen utfordring. Mener jeg da selvfølgelig. Edit: Som sagt om warrior over her. Jeg kunne ikke vært mer enig, noe MÅ gjøres med warrior. Har spilt mye sammen med dem, men jeg greier rett og slett ikke finne en funksjon til de som f.eks en paladin/rogue ikke kan gjøre flere ganger bedre. Har noen venner som spiller warrior, og de er faktisk fornøyd - men jeg skjønner ikke hva de egentlig har som jobb i en gruppe. For som sagt, det er ikke mye attraktivt for angripere og hamre løs på en plate-beskyttet warrior når man kan løpe rett forbi og gjøre kål på magen og warlocken ved siden av. Så noe må gjøres - helt klart. Har kanskje en litt lettere metode Poly dyret og bruk frostnova+slow-effect spells på hunteren. Deretter holder du deg hele tiden utenfor meleeavstand samt skyteavstand (rundt 6 yards).
Irons Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Warrior i pvp er nerfed, men er utrolig bra i en gruppe som kjører instances, tanker helt suverent, trekker aggro som fy med taunt og mocking blow, nesten ett must i ett party som skal ta høy lvl instances osv... Ironspeed, lvl 26 warrior, daggerspine
SkyMarshall Arts Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Ja, men hvorfor dra med en warrior når man kan dra med en paladin, som har nyttige buffs og nødhealing i tillegg? Vi velger alltid Paladin over warrior, siden de har en selvbuff som øker agroen deres med 30% (noe som greier ta ifra magen all agro bortsett fra AoE-spellsa). @ Jerry: Metoden din funker den, jeg pleier og kaste på en coneof cold før jeg blinker avgårde siden den er instant, men jeg er pyroman mage og har nesten alle talentpoints der - så fire it is. Dessuten er arcane missiles genialt og plage de med, siden den ikke kan bli interupted og gir 7 x 125 damage konstant.
A|3x Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Ja, men hvorfor dra med en warrior når man kan dra med en paladin, som har nyttige buffs og nødhealing i tillegg? Fordi pallyen blir drept minst 15 gang av horde på veien til instancen
mbskywalker Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 for det er veldig få paladins på horde siden.
X672 Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Det der _kunne_ vært logisk, men det blir fort et rimelig dårlig argument når man ser på hvilken rolle warrior spiller i gruppe-PvP. Det eneste du er god på (aggro management) fungerer ikke. Du har ingen styrker ovenfor en paladin. Du kan ikke beskytte castere i gruppa, fienden kan bare løpe rett gjennom deg til casterne. Å angripe en warrior i mass-PvP er bare dumt, det beste er å ignorere dem og drepe de andre. De skader deg jo ikke så mye likevel. Det er neimen ikke bare i 1 vs. 1 Blizzard må gjøre noe seriøst med warrior. Sier ikke at man ikke kan slå noen som warrior, selvsagt kan man det, men du må være en veldig god warrior for å ha sjanse mot en middelmådig spiller med annen klasse. er for så vidt enig, warrior er ingen god pvp character, men har du vert med på ett pvp fight der der er 25+ spelere fra begge sider? Er ikkje berre akkoratt til å sprinke forbi melee klassene og ta castere som står bak... seff. hadde du bytta ut alle warriorene med shamans/paladins hadde det sikkert blitt enklere/vanskligere i pvp raids. Hadde dei gitt warrior ein spell som gjore att du ikkje kunne velge ett annet target enn warrioren i 10-15 sekunder men det hadde sikkert blitt for bra, med tanke på at det er berre til å lure seg innpå ein som holder på med pve og kaste spellen på han og berre la mobben gjera jobben for deg mens du berre står der og tar skade til mobben har drept drept han, og han får 10% durability skade på tingene sine.. uansett, ein warrior er bedre enn ingen warrior i pvp
akristina92 Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg er Mage lvl 11, og sliter ganske kraftigt hvit en ting går galt i taktikken min.. F.eks at de får resist på en magi, eller jeg går tom for mana. Det førtste jeg gjør når sånt skjer, er å begynne å løpe. Det der med resist på magier gjelder bare de viktigeste. Som f.eks at jeg ikke får gjort sauemagien eller frysemagien ( ).
SkyMarshall Arts Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 (endret) Ja, men hvorfor dra med en warrior når man kan dra med en paladin, som har nyttige buffs og nødhealing i tillegg? Fordi pallyen blir drept minst 15 gang av horde på veien til instancen Hæ? Endret 22. mars 2005 av SkyMarshall
Rookie_NO Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Ja, men hvorfor dra med en warrior når man kan dra med en paladin, som har nyttige buffs og nødhealing i tillegg? Fordi pallyen blir drept minst 15 gang av horde på veien til instancen Hæ? Han mener nok at Pallies er KoS for de fleste Horde spillerne...
blackops Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 (endret) Eg spiller ein lvl 40 warrior og mesteparten av PvP eg har gjort er duels (1vs1) pga PvE server. Eg merker så sinnsykt godt at eg blir undervurdert, f.eks mage og shammys både 10 og 12 lvl under meg går på meg som bere det. Er dog litt morsomt å se mage f.eks lvl 28 som full av selvtillit ser min tauren komme inn i byen og challenger meg. 3...2...1 eg charger 3 slag og execute og han ligger mos... vet at dette blir ganking, men det er jo dem som går på... Men det meste av classes på min lvl eier meg så sinnsykt om dei har bare litt vett i skallen... f.eks alle klasser med heal blir det som at eg må ta dei 4-5 ganger, mens mine 2k HP gradvis går nedover. Blizzard kan med fordel gi oss warriors minst EN liten sjanse mot andre klasser! (skal dog sies at eg berre er lvl 40 og still learning ) Endret 23. mars 2005 av blackops
mbskywalker Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 http://www.guildvsguild.com/nuke/modules/m...tion=file&id=37 Jaja det var beta, men morsomt å se alikevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå