Gå til innhold

Level 28 priest vant over 33 mage


Anbefalte innlegg

Haha, i går tok jeg og duellerte med en level 33 troll mage som duellerte med alle. Han vant over både level 34, 33 og 32. Jeg sto og fulgte med. Etter ressurection sickness var over, gjorde jeg meg klar med PW: Shield, og 2 andre diverse buffs og gikk løs på trollet i en fair duell.

Jeg er da en undead prest på level 28 og klarte til slutt å vinne over han! "Stolt"

Var artig å følge med han vasse rundt i byen med det lille han hadde igjen av stolthet etter duellen. :)

 

Rekkefølgen av spells var slik;

PW: Shield

SW: Pain

Devouring pain

Renew

Flash heal

 

"så ble jeg til en sau, han fikk litt panikk tror jeg" :w00t:

 

Smite og Mind Blast

 

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vi være så snill å slippe et massivt antall tråder hvor en eller annen skryter av at han har tatt en annen fyr på noen levels høyere? Kan ikke noen lage en samletråd for disse eller noe? Det forekommer meg helt meningsløst med en mengde slike tråder, de gir meg ingen verdens ting. PvP har mye mer med personene som spiller enn nivået på karakterene deres. Kanskje du gjorde det bra, eller kanskje vedkommende bare spilte forferdelig dårlig. Uansett, som sagt; dette gir meg ingen verdens ting.

Lenke til kommentar

En kan sei de at classes med heal slår alle andre. E heilt umulig for mej og ta en person som kan heal når ej e warrior.

En gang møtte ej en paladin som va 3 levels lavere enn mej. Han angreip mej å ej starta og slå tilbake. Når han nesten ikkje hadde liv igjen brukte han heal. Når ej nesten va daud tok ej en heal-potion men då måtte ej vente 2 min før ej kan bruke den igjen og duada seff.

Kor e logikken i de at enkelte kan heale instant mens andre må vente 2 min?

Lenke til kommentar
En kan sei de at classes med heal slår alle andre. E heilt umulig for mej og ta en person som kan heal når ej e warrior.

En gang møtte ej en paladin som va 3 levels lavere enn mej. Han angreip mej å ej starta og slå tilbake. Når han nesten ikkje hadde liv igjen brukte han heal. Når ej nesten va daud tok ej en heal-potion men då måtte ej vente 2 min før ej kan bruke den igjen og duada seff.

Kor e logikken i de at enkelte kan heale instant mens andre må vente 2 min?

fordi blizzard har ikkje fokusert på 1vs1 men grupper vs grupper

Lenke til kommentar

Spillet er ikke designet med tanke på at det skal være en "fair fight" de forskjelligene klassene i mellom.

Spiller selv som Warlock (horde) på Sunstrider og må si at jeg sliter voldsomt i pvp mot prester og paladins. Duellerer svært sjelden mot mine egne så mine erfaringer kommer i kamp mot alliansen.

Mage, Hunter, Rouge (når man ikke blir tatt på sengen da) og Warrior er enkle for Warlock-klassen i forhold.

 

Hadde 4 treffninger med en hunter i går (4 levler over) meg og vant alle kampene lett. Er faktisk lite en hunter kan gjøre når man hiver fear på petten, seduce på huntern, etterfulgt av en liten dans (for ydmykelsen sin del) før man DoT-er, fearer, nuker osv videre :)

 

En shadow-priest er vel kanskje den mektigste PvP klassen men etter lv 40 leser jeg at mange respekker til Holy pga healing-egenskapene for teamet. Har vært sjanseløs mot samtlige prester jeg har møtt på mitt eget level (35) hittil. Er ikke mange Warlocker der ute men jeg må si at klassen faktisk er meget farlig i PvP når man lærer seg teknikker mot de ulike andre klassene (dette gjelder vel alle).

 

Edit: skrivefeil

Endret av AccessDenied
Lenke til kommentar
Spillet er ikke designet med tanke på at det skal være en "fair fight" de forskjelligene klassene i mellom.

Spiller selv som Warlock (horde) på Sunstrider og må si at jeg sliter voldsomt i pvp mot prester og paladins. Duellerer svært sjelden mot mine egne så mine erfaringer kommer i kamp mot alliansen.

Mage, Hunter, Rouge (når man ikke blir tatt på sengen da) og Warrior er enkle for Warlock-klassen i forhold.

 

Hadde 4 treffninger med en hunter i går (4 levler over) meg og vant alle kampene lett. Er faktisk lite en hunter kan gjøre når man hiver fear på petten, seduce på huntern, etterfulgt av en liten dans (for ydmykelsen sin del) før man DoT-er, fearer, nuker osv videre :)

 

En shadow-priest er vel kanskje den mektigste PvP klassen men etter lv 40 leser jeg at mange respekker til Holy pga healing-egenskapene for teamet. Har vært sjanseløs mot samtlige prester jeg har møtt på mitt eget level (35) hittil. Er ikke mange Warlocker der ute men jeg må si at klassen faktisk er meget farlig i PvP når man lærer seg teknikker mot de ulike andre klassene (dette gjelder vel alle).

 

Edit: skrivefeil

Jepp. Jeg er warlock selv (lvl 37) og føler at jeg har god kontroll i PvP. Du har god kontroll med succubus/felhunter og fear. Eneste gangene jeg sliter skikkelig er når jeg ikke har fått opp riktig pet på forhånd, mangler healthstone/shards og møter folk med resistance for fear.

 

Det er noe av problemet med warlock. Dersom du er forberedt kan du slå alle, men hvis du blir angrepet uten (riktig) pet oppe og uten soulstone/healthstone/spellstone tilgjengelig, kan det bli vanskelig. Derfor prøver jeg å være forberedt hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...