Gå til innhold

problemer med joystick SE k500i


Anbefalte innlegg

Flere som har problemer med joysticken på k500?

 

Både min og broderns er lite responsiv og fungerer generelt dårlig. Problemet gjelder både når man trykker ned og til de ulike sidene (i varierende grad).

 

Skal sende den inn til SE, men lurer på om dette er et problem som er vanlig siden begge telefonene jeg har sett eller brukt har dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt den ganske lenge nå, ca 5 måneder, men begynte å merke det allerede etter 1mnd. Brodern merket det etter omtrent like lang tid.

 

Skulle selvfølgelig sent den inn med en gang, men...

 

Skal i alle fall gjøre det nå, kan fortelle hva slags tilbakemeldinger jeg får.

Lenke til kommentar

Nå er ikke ST60 produsert av Siemens da, så det ville vært unaturlig å hate dem pga den mobilen. Man må bare sjekke om produktet virkelig er lagd av Siemens eller ikke før man kjøper neste gang :)

 

Endel av joysticken på våre K500/K600/K700/K750 funker litt dårlige de også, så dette er nok et problem de må ta litt mer tak i...

Lenke til kommentar
Nå er ikke ST60 produsert av Siemens da, så det ville vært unaturlig å hate dem pga den mobilen. Man må bare sjekke om produktet virkelig er lagd av Siemens eller ikke før man kjøper neste gang :

Sant så sant, går ikke å legge under en stol at st55/st60 ikke var noe særlig til tess. Men alikevel, selges det under merket så synes jeg at man skal prøve å holde det litt på nivå med resten. Gjør de ikke det, så bryr jeg meg like mye om det ikke var de som laget telefonen eller ikke. Som et ekesempel; er ikke for få produsenter nå til dags som overlater produksjonen av sine telefoner til andre, men kvaliteten går ikke ned av den grunn. (Vet at folk vil begynne å 'syte' om at dette gjelder produksjonen, ikke utviklingen, men går for det samme, iallefall i 'Remerser-land' ;))

-

Joysticker har det litt for seg å bli litt ødelagt med tiden, men finnes noen gode eksempler også, fks. symbiantelefon-joysticker... ( *Gode joystickminner*)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Ahh, jeg liker ikke slike som deg som etter en telefon eller to fordømmer et selskap.

Hehe...Det var egentlig ment som en spøk da. Men det skal nevnes at jeg har hatt en del (eldre) SE og Ericsson telefoner, og har ikke vært så veldig fornøyd med alle. Det er godt mulig jeg kjøper SE om en stund også.

 

 

---

On topic:

Problemet med min telefon var joysticken og noen av tastene. Da sendte jeg en mail tl moobi.no som har ansvar for garanti og reprasjoner og de skulle sende en konvolutt som jeg skulle bruke til å sende telefonen til dem. Jeg har ikke mottok ingen konvolutt, og telefonen virket ofterer enn før. Nå er det sjelden den har problemer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jævla SE greier seg ikke uten den joystick driten(unnskyld språket). Bare så forbanna på de, at de ikke greier å rette opp den ene "lille" feilen er helt utrolig :hrm:

Det er jo det de gjør jo. Sender man en k500 på service får man en annen joystick tilbake.

 

Og har du ikke hørt om K508? Det er jo K500 med en velfungerende joystick.

 

SE gjør altså en meget god jobb med å rette opp dette produktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...