Gå til innhold

Jeg savner et "givende" spill


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Etter å ha testet ut Morrowind i en god del timer fant jeg ut at det ikke var helt min stil. Godt mulig jeg tar det opp igjen senere.

 

Jeg har derimot støtt på et annet spill som har fått en helt spesiell plass i hjertet mitt. Jeg likte godt Metal Gear Solid-spillene og har alltid vært en fan av sniking og stealth. Derfor fant jeg ut at jeg skulle sjanse på Splinter Cell ettersom det var på tilbud. Og jeg har ikke angret et sekund! Spillet er detaljerikt, varierende og spennende. Historien bak det hele er enkel, grei og fengende. 4 oppdrag er fullført, fler står for tur. FPS har vært min type favorittspill de siste årene, men jeg har funnet ut at det kan være like gøy å gå rolig frem uten å plaffe løs på alt som rører seg.

 

Er du ute etter et spill hvor du må bruke hodet og holde det kaldt? Er du ute etter et spill hvor du må gå frem med forsiktig het og list? Er du rett og slett ute etter et spill som kun baserer seg på stealth? Da er Splinter Cell spillet for deg!

Lenke til kommentar

Siden du er fans av sniking og FPS kan vel kanskje Hitman spillene være noe å teste ut. Her kan man velge om man vil snike eller plaffe ned alt man ser. Det høres ihverfall ut som du vil like Hitman svært godt. Er ikke så sikker på hvor høy "givende" faktor denne serien har da, siden jeg ikke er stor fan av "stealth" spill. Blir rett og slett for vanskelig og jeg gir opp fort :p

 

Om du vil prøve deg på RPG igjen, så anbefaler jeg Star Wars: Knights of the old republic. Er kanskje et av de mest "givende" spillene jeg har spilt de siste årene. Har en engasjerende historie, grei grafikk, kan utforske historien bak de forskjellige karakterene, får litt sånn "star wars feeling". Må nesten gi det 3-5 timer før man vet om man liker det eller ikke. Er ofte jeg har testet ut et rpg og kastet det på hylla, for å teste det igjen senere og bli hekta.

 

Liker du det du ser, så anbefales også 2ern. Har ikke testet det ennå, men det skal hvisnok være bedre en 1ern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...