Gå til innhold

Får ikke USB kontakt med pc'en!


Anbefalte innlegg

Jeg har et lite USB problem...

 

Jeg får ikke kontakt med MP3 Spilleren, Digitalkameraet eller WebCam på PC'en min :cry:

Men jeg får kontakt med Skriveren og musen :w00t:

Dette dreier seg om kontaktene baki pc'en, front USB huben far jeg ikke kontakt med noe!

 

PS: JEG HAR SLETTET OG INSTALERT DRIVERNE!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skjedde bare plutselig at jeg ikke fikk kontakt med de!:/

Alle kablene er i god stand!

Når jeg kobler kameraet til USB portene på HK'et, så viser kameraet at det er koblet til en liten stund men, etter ca: 3sek så slutter det å vise det. Kobler jeg kameraet til i front USB HUB'en (USB2 Root HUB 2 Porter, som det står) kan jeg få en melding som denne: "Kjenner ikke igjen USB enhet"

Lenke til kommentar

Kjenner ikke igjen USB enhet

 

Det kunne tyde på at det er selve driveren til det enkelte produkt det er noe galt med.

Har du prøvet å av/reinstallere driverne til kamera webcam og mp3 spiller?

 

Har du installert sp2 for nylig? Så skjer det ofte at externe enheter skal av/reinstalleres.

 

Hilsen tukols

Endret av tukols
Lenke til kommentar

Hva med å bare bruke USB porten til skriveren når du skal bruke de andre enhetene imens?

 

Hvis de USB kontaktene sitter i hovedkortet, har du (muligheten til å) sjekket om kontakten i frontpanelet sitter ordentlig fast? Mener da andre enden av kabelen som sitter i hovedkortet.

Lenke til kommentar

Dette er jo akkurat det samme problemet som jeg sliter med nesten, bare at med meg er det at webcameraet ikke har skikkelig kontakt eller er i bruk av et annet program. Det funket helt fint før, men så plutselig (etter en fest) sluttet det å funke. Jeg er sikker på det ikke feiler cameraet noe.

Lenke til kommentar
Hva med å bare bruke USB porten til skriveren når du skal bruke de andre enhetene imens?

 

Hvis de USB kontaktene sitter i hovedkortet, har du (muligheten til å) sjekket om kontakten i frontpanelet sitter ordentlig fast? Mener da andre enden av kabelen som sitter i hovedkortet.

Skriveren funker på alle USB portene :w00t: Hvis du ser bort fra dem i front.

Jeg prøvde en annen MP3 Spiller (Samme som jeg har) Da ble det bare noen rare lyder som "du-du-du". Samme lyden som det var til kameraet før når det var forlite batteri.

Angående de USB portene i front, er jeg helt sikker på at de er koblet riktig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...