Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bladefist ser ut til å være oppe igjen, bare 258 i kø.... har Blizzard satt NED antall max antall samtidige pålogginger tro, i og med at det nesten "over natta" ble vanlig med 300 - 500 i kø på flere av serverene?

Og lagginga er blitt noe bedre....?

Litt off-topic, men dog........

Skrevet (endret)

Min mening: når dere spiller på servere med evigheter med kø, har dere ikke noe å klage over.... Dere kan bytte realm til en med mindre trafikk når som helst...

Btw:

Ser ut som telenor har problemer flere steder... Hele byen her i værtfall... (kr.sand)

Endret av Caddy
Skrevet

Jeg har telenor/canal digital, og popper stadig ut. Fant ut at det er kabelmodemet (mister vanlig connection også), så de sender meg et nytt et og alt mulig (gratis selvfølgelig). Så det endra synet mitt litt på Stjelenor :D

Skrevet

Spiller fra Uninett sine linjer, aldrig hatt problemer med disconnecting osv, 0 lag, latency på rundt 60...klager ikke. Syns synd på dere med telenor faktisk.

Skrevet (endret)

Jeg har en lokal nettleverandør (Salten Bredbånd), og har aldri problemer. Fiberoptisk kabel rett inn i husveggen, ikke noe modem eller noe sånt tull :thumbup:

Endret av amarios
Skrevet
Nye lvl deling - hva er det ? år å dag siden jeg har giddet å spille pga ensformighet

Istedenfor lvl51-60 i battlegrounds er det nå to stk: lvl51-59 og lvl60 only.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...