Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bombe at Dragonmaw er nede da. :p

7688538[/snapback]

Hvorfor kommer det som ei bombe da? :p

Håper dem kommer opp igjen snart!

7688647[/snapback]

Sarkasme. :p

Er jo egentlig ikke noen bombe, Dragonmaw er vel ikke kjent for å være den første serveren som kommer opp akkurat. :p

Skrevet (endret)

jeg starter WOW, den begynner å laste ned patch. Kommer til 17,7 %. Så blir "downloader" borte. Hva er galt?

"downloading patches" står det...

Endret av Simma89
Skrevet

Fikk lasta ned patch og innstalert osv men "Connecting"... :thumbdown:

Noen som hadde samme problem og fiksa det? Kompisene mine kommer inn... :hrm:

Skrevet

Jeg har 3-4k MS og fine spikes med jevne mellomrom på Defias Brotherhood. Helt uspillbart. De fleste andre som bor nord for Berlin hadde de samme problemene. Kruul var ikke å se, så jeg skylder på Telia.

Skrevet

Er max problemer på Sylvanas nå og, men der er Kruul å koser seg i IF, kommer knapt inn på serveren før man blir kastet ut igjen, 10k MS... :no:

Skrevet (endret)

Oss som virkelig trenger migrasjon får ikke migrasjon, bloodfeather har ikke virka på 3 dager, serveren går opp og ned, opp og ned, ett kontinent krasjer, serveren restarter, ett kontinent krasjer, serveren restarter, slik har den holdt på i 3 dager nå, i går (så lenge jeg gadd i spille) restarta serveren 6 ganger. GG!

Endret av Kandalf
Skrevet
Oss som virkelig trenger migrasjon får ikke migrasjon, bloodfeather har ikke virka på 3 dager, serveren går opp og ned, opp og ned, ett kontinent krasjer, serveren restarter, ett kontinent krasjer, serveren restarter, slik har den holdt på i 3 dager nå, i går (så lenge jeg gadd i spille) restarta serveren 6 ganger. GG!

7700183[/snapback]

Vær glad du ikke har emigrert du, gjorde det jeg, nå er sidene nede (vært f**** i hele dag) charatcern min er låst, og verker telefon support eller andre ser ut til og vile hjelpe meg:))

Skrevet

Supert, jeg er på 4% på den downloaden som kommer med en gang jeg starter spillet. 10 min har gått, og jeg er på 4 ussle porsent !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...