Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
World of Warcraft har en vanlig nedetid på et par timer hver onsdag morgen. Her i Norge vil det bli fra ca. 07.00 til 11.00.

Har ikke dette en vane for å bli litt forsinket :) ?

Skrevet

Nå ser det ut som det kommer seg, men selvfølgelig er Moonglade, den serveren jeg spiller mest på, en av de siste som komme opp igjen

Skrevet

Ja, hva er det som egentlig skjer nå?

Sitter på jobb, men så tidligere i dag at alle realms var nede. Blizzard sin hjemmeside fungerer heller ikke.

Forumsiden dems svikta tidligere i dag, og Honour pagen dems har så vidt fungert nå og da. Sliter de om dagen tro? (Honourpagen har vel slitt de siste tre ukene)

Moonglade datt ned i går rett etter masse bugs. Satt fast i BG for eks, og en enorm delay på casting. Lå på bare rundt 200ms så det var ikke vanlig lag.

Da jeg reloget tok det vel 10m å komme inn igjen. Til slutt falt hele serveren ned, og det var ikke mulig å velge serveren fra realm lista mellom kl 2145-2300.

Så også at det var merket andre servere med offline. Synes det har skjedd mye tull de siste 2 månedene på flere servere.

Skrevet

Utifra det jeg har hørt så hadde noe problemer med hosting senteret, så de måtte ta en emergency maintenance.. Skulle vært oppe for 1 time siden. :/

Skrevet (endret)

/yawn, infoen er 15 min for sen... Jeg gidder ikke å begynne å whine engang :( CURSE YE, BLIZZARD! CURSE YE ALL!

EDIT: Jeg spiller også på moonglade :) 24 gnome mage.

EDIT2: "Breaking news" update 50 min for sen (and counting).

Endret av mr.Lunarion
Skrevet

Altså, må jeg være mer ute i dette fine været blir jeg gal.. Noen some vet ANYTHING om når serverene kommer opp?

Klarer ikke mer! :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...