Gå til innhold

geforce fx 5700 ultra vs 6600GT


AztroM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, morsomt. Hadde selv ett 5700 Ultra kort før jeg kjøpte meg det 6600 GT kortet jeg har nå. Ytelsesforskjellen er stor ja. Med 6600 GT kortet fikk jeg 5 ganger så høy poengsum som med 5700 Ultra kortet i 3D Mark 05 :) Forskjellen i spill er også godt merkbar, særlig i nyere spill. Så bare bytt du ja :thumbup:

Lenke til kommentar
For all del....kjøp ikke NOE kort i fx serien...har selv hatt 5200 og 5900 ultra...

Fy F* for noe dritt! Ble jo nye verden med 9800pro....og et annet univers med x800pro @ xt pe  :thumbup:

Nå er ikke forskjellen mellom et 5900 Ultra og et 9800 Pro kort så veldig stor da..... 5900 U er faktisk bedre på mange områder....

 

Edit: Med det samme vil jeg si at 5700 Ultra kortet faktisk lang fra var noe dårlig kort. Kjørte det meste av spill uten problemer. HL2 og DOOM3 var ikke noe problem i det hele tatt... :w00t:

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

hehe...

 

takk for alle svar

 

situasjonen er at jeg har et fx 5700u i pc'en og brukte

tilsvaende kroner på det for noen år siden som det ville kostet for et nytt

6600GT idag

 

men så var det å skaffe penger

Endret av AztroM
Lenke til kommentar
Nå er ikke forskjellen mellom et 5900 Ultra og et 9800 Pro kort så veldig stor da..... 5900 U er faktisk bedre på mange områder....

Når det kommer til DX9 ytelse er R9800Pro helt overlegent alt i FX serien. Men ellers også med AA og AF er R9800Pro ofte raskere. Som nevnt vil 6600GT være en stor oppgradering, spesielt når det kommer til DX9 ytelse. Den vil også ha langt bedre AA kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...