Gå til innhold

Hva er best av Ad-aware og MS-AntiSpyware?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Adaware og spyboot utfyller hverandre, drit i ms sin, er beta!

Ms fjerna en sterkt uønsket toolbar her om dagen som ingen av de andre klarte. Kjør alle, det er best.

 

Ohh, mighty leif. :shrug:

Riktig det, alle 3 er faktisk det lureste.

 

Fetteren min sin pc var totalvrak og jeg hadde omtrent gitt opp, men ms antispyware fiksa det faktisk til slutt, takket være en meget effektiv immunizer/blokkeringsfunksjon, som blokkerte all dritten i å reinnstallere seg selv når man reboota maskina.

Lenke til kommentar

Det beste programmet er Giant antispyware... jeg vet at microsoft har kjøpt opp Giant antispyware.. men jeg har fått tak i Giant for det..... jeg har testet omtrent alle spyware program så jeg vet hva jeg snakker om... Giant er best....Microsoft Antispyware Beta er noe dritt...

Lenke til kommentar
Det beste programmet er Giant antispyware... jeg vet at microsoft har kjøpt opp Giant antispyware.. men jeg har fått tak i Giant for det..... jeg har testet omtrent alle spyware program så jeg vet hva jeg snakker om... Giant er best....Microsoft Antispyware Beta er noe dritt...

MS antispyware er jo giant i ny pakke. Altså burde ms spyware ta alt giant også gjorde.

Lenke til kommentar
Det beste programmet er Giant antispyware... jeg vet at microsoft har kjøpt opp Giant antispyware.. men jeg har fått tak i Giant for det..... jeg har testet omtrent alle spyware program så jeg vet hva jeg snakker om... Giant er best....Microsoft Antispyware Beta er noe dritt...

:!: :!:

 

Det er akkurat det samme programmet! :!:

Lenke til kommentar

hei. selv kjører jeg tilvanlig Giant Antispyware 1.0.244 og Ad-aware SE PRO. går kjempe fint det. får omtrent ingenting av Spyware inn her for jeg bruker Firefox :D hva skal man med spyware da? :p vurderte å installere Spyware Blaster, men jeg ser ikke helt vitsen i denne. både Ad-aware SE Pro og Giant kan være på vakt, mens man er på nett. Giant er faktisk satt opp dette som standard også :) har brukt Pestpatrol litt også, men skjønte liksom ikke så mye av den :blush: så jeg holder meg til Giant og Ad-aware SE PRO 1.05 enda jeg.

men jo MS Antispyware kan være litt buggete pga at det er en Betaversjon det er snakk om. jeg har dårlig erfaring med MS Antispyware pga at når jeg prøvd den siste (det var på min bror sin pc) så fikk jeg ikke MS Antispyware til å funke.

men faktisk, både Ad-aware og Giant har redda meg endel ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...