orginal Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hva er den beste mod'en til Battlefield Vietnam, mener du? Kan noen gi meg noen tips om bra mods. Selv synes jeg det er morosmst med mod'er som er "gamle" (altså ikke slik som Desert Combat til 1942)...
ED209 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Har kun testet to modder til BFV og det er WW2 og PoE. PoE er desidert favoritt siden jeg er tilhenger av DC og DCFinal. PoE kan minne mye av om disse moddene men omhandler her krig mellom Russere og Amerikanere. Blir litt ekstra stas at jeg har en kompis som er med på å lage denne modden.
_richter_ Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 PoE er vel den mest populære, jeg vil likevel si at Operation Peacekeeping er den beste kvalitetsmessing. Best lyd og best grafikk.. Ingen modder har dog fått meg til å bytte ut originaldelen, men fine supplimenter hvis man vil bytte på litt.
Elendil Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Battlefield 1918. Om den er til Battlefield Vietnam veit eg ikkje,
Radial Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 PoE ?? Point of Existence Anbefales hvis du har sansen for mer moderne våpen og kjøretøy.
Kvammis Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Så bra ut den, *laster ned* Den var ikke så liten da... nesten 1gig..
-Jungeldyret Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg er ikke så fornøyd med PoE jeg. Synes at noen av håndvåpnene skader litt mye, f.eks hvis du kjører et helikopter så kommer det en med maskingevær, han har ikke noe problem med å skyte deg ned. Geværene skader for mye mot helikoptere mener jeg, eller helikopterene tåler for lite på alle punkter. Men en ting har blitt bedre med helikoptrene også, i cockpiten til Super Cobra er det noe man må se
Radial Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) Joda det er nok en del ting som må tweakes, men det er fortsatt beta. En beta på nesten 1 giga. Forresten det er kommet en ny patch, på "bare" ca 70 MB. Tror dette kommer til å bli kjempebra. Edit: En annen ting er Abrams.. Det er noe ved disse maskinene som gir meg gåsehud. T90-vognene til russerne er ikke ille de heller, og begge modellene er veldig bra gjenskapt i PoE syns jeg. Endret 1. april 2005 av Radial
MuD Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 er det bare meg eller er PoE modden til bf-v veldig buggete! har ofte problemer med att maskina går ut av spillet og eg får opp feilmelding!
MuD Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Operation Peacekeeper er enda ein BF: V mod. var ikkje så ille den, bare att det var ikkje singleplayer på den. bare multiplayer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå