Gå til innhold

BFV ww2 mod feiler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

La inn ww2 mod på en v 1.21 av BFV. Det er derfor ikke mulig for meg å legge inn full versjon 1.2 på nytt som jo er krevd for å få ww2 mod til å fungere. Jeg finner bare incremental versjoner av 1.21 patchen , denne er også bare en liten sikkerhetsoppgradering av 1.2 ..

Noen som har funnet en løsning på dette? .. Finner bare artikler på folk som har problemer med ww2 mod som har lagt inn 1.2 først, men da er det sære enkelt som sagt å legge inn 1.2 full på nytt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må installere WW2 mod før en eller annen patch, husker ikke hvilken, men tror det var 1.2. Altså, først installere spillet, så 1.1, så WW2, så 1.2, så 1.2-1.21. Mulig det var før 1.1 og though...

Skrevet

Joda, som jeg sa i åpningsinnlegget er problemet at det går ikke ann å legge inn en FULL 1.2 patch på en 1.21 versjon. Den sier da bare at den er ment for å oppgradere fra 1.1 til 1.2. ..og en full 1.21 versjon eksisterer ikke.

Men det må da være tusenvis av folk som har versjon 1.21 og som vil teste ut og installere ww2 modden på toppen av denne.. huff! ;).

Skrevet (endret)

ww2 mod'en er litt rar, så du må avinstallere hele shiten. Installere bfv, patche til 1.1, installere ww2 og patche videre. Er dessverre ingen annen mulighet. :thumbdown:

edit: har du 3dje parts mods i mods katalogen, bare la dem ligge, spillet finner dem igjen etter reinstallasjon så fremt du reinstallere til samme katalog.

Endret av Fogga
Skrevet

Så viktig er ikke den modden at jeg gidder å leite fram plater og legge inn alt på nytt ;). Men hadde vært artig å testa det.

Får håpe EA snart legger ut en full versjon av oppdateringa eller legger ut en fix til ww2 modden..

Skrevet

Du trenger IKKE reinstallere hele sjiten. Stikk inn på regedit (start > kjør > regedit) og finn frem til HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > EA GAMES > Battlefield Vietnam og slett INSTALLEDVERSION-nøkkelen. Deretter kan du installere patch 1.1, så WW2-mod, og tilslutt patch 1.2 og 1.21.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...