Gå til innhold

ulykkelig i WOW

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skaff deg tailoring, siden du får en del ting som er gode for priest etterhvert.

Improved PW:S er også utrolig nyttig i duel

Som priest ville jeg funnet meg noen å spille sammen med, pref hunter/druid.

Andre tips enn det er vel å være grei mot andre :)

jeg har tailoring :) hvordan blir jeg bedre på det?

har 1\75 nå :blush:

så Power word shield er nyttig i duell?

takker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du øker tailoring ved å skaffe deg en &%/% masse linen cloth i første omgang, som du syr ting med. Snakk med tailor-trainer med jevne mellomrom så lærer du kulere ting du kan sy.

Skrevet
Du øker tailoring ved å skaffe deg en &%/% masse linen cloth i første omgang, som du syr ting med. Snakk med tailor-trainer med jevne mellomrom så lærer du kulere ting du kan sy.

ah ok! faen at jeg solgte Linen cloth nettopp da :p

Skrevet

VEt ikke om han har respecca eller ikke, men hva er vitsen med å respecce når man er lvl 11?

Brukt 2 talentpoints lissom...

Skrevet (endret)

Å levle i wow er enkelt uansett, grind eller quest. Noen classes er det lettere for en andre. Men de andre er igjen som regel mer ønsket i instances eller groups.

Og for uldaman; funker fint med en lvl 46 group. En rogue til og da små stenene, en mage til å aoe resten av stenene, en warrior til å slå¨på bossen, priest til å heale warrior og en warlock for dots på boss, og evnt aoe på de litt større addonsa.

Edit:

For aå quote GRendal:

Ja PW:Shield er ekstremt viktig i pvp, samt fear.

Endret av DirtyDog
Skrevet (endret)

Er visst masse rart ute og går i denne tråden. For all del, ikke bruk 1g på å respecce nå (om du nå har 1g på denne lvlen). Du er lvl 11, du har hele 2 talentpoints og om du setter de på holy, shadow ellers discipline har i praksis forsvinnende lite å si. Det er først på høyere lvl at hvert talentpoint teller, vent med å respecce til du kommer deg oppover og får spart opp litt penger.

Priest er en vanskelig og for mange kjedelig klasse å spille frem til 20, man kan føle seg svak, unyttig osv. Hold ut litt til og du vil finne ut hvor mektig priesten faktisk er, bare du lærer deg å spille den riktig.

Mange velger å gå shadow opp til 60, rett og slett fordi en shadow priest vil gjøre veldig mye mer skade enn en holy priest (ergo drepe fortere og lettere å soloe), og fordi man klarer seg fint som main healer uten å specce holy før 60. Hva du foretrekker er selvfølgelig opp til deg. Uansett hvilken vei du velger å gå, er det 2 ting i discipline en priest absolutt bør ha: Improved PW: Shield og Improved PW: Fortitude. Utrolig nyttig både i grupper og solo.

Om du velger å å shadow, bør du før eller siden bytte til holy. Når du gjør det er opp til deg, gjør det når du føler at rollen som main healer begynner å bli litt vel tøff.

Jeg ville ikke valgt spirit tap for å ta bossen i Uldaman akkurat, en priest i gruppe bør ha fokusen sin på de andres liv, ikke på å drepe. I en så lang kamp bør ikke manaen brukes til annet enn healing, og hvis du sitter mellom healene og bruker mana potions litt fornuftig, vil det ikke være noe problem.

Endret av Rikku
Skrevet (endret)

Er det skikkelig skumle folk, kan man med fordel vente til PW:S har ca. 15 sekunder igjen før man angriper. Da slipper man å vente så gruelig lenge til Weakened soul forsvinner.

iPWS er nice, iPWF er ett must og det vil bare koste deg 10 talent poeng :p

IPW:S er 8 poeng sløst mener nå jeg. Hvis du bare venter litt før du går inn i combat, istedet for å bruke 3 points der.

Prøv å ha den holdninga på en PvP server :p, IPWS har redda meg mange ganger :thumbup:

Edit: D'oh!

Endret av Bad_Byte
Skrevet
hvordan bruker jeg Linen med tailoring?klikker på den eelno?

Trykk på P så får du opp alle skills og spells osv du har. På general-siden skal det være en knapp som heter Tailoring. Trykk på den så får du opp en liste over alt du kan lage og hva du trenger osv. Så er det bare å trykke på Create når du har det som trengs.

Skrevet
hvordan bruker jeg Linen med tailoring?klikker på den eelno?

Trykk på P så får du opp alle skills og spells osv du har. På general-siden skal det være en knapp som heter Tailoring. Trykk på den så får du opp en liste over alt du kan lage og hva du trenger osv. Så er det bare å trykke på Create når du har det som trengs.

du er snill :love:

Skrevet
(...) hvis du sitter mellom healene og bruker mana potions litt fornuftig, vil det ikke være noe problem.

hm, jeg er da under den oppfatning at mana regen ikke øker ved å sitte. Kun HP regen? Iallefall virker det slik på den HP/MP tick modden som følger med CT mod.

Skrevet
(...) hvis du sitter mellom healene og bruker mana potions litt fornuftig, vil det ikke være noe problem.

hm, jeg er da under den oppfatning at mana regen ikke øker ved å sitte. Kun HP regen? Iallefall virker det slik på den HP/MP tick modden som følger med CT mod.

Hos meg merker jeg i hvert fall forskjell på om jeg sitter eller står i combat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...