Gå til innhold

KOTOR eller KOTOR2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnen til at KotOR II ble så bugga var at LucasArts la en del press på Obsidian for å få ferdig spillet. De fikk ikke gjort ferdig alle aspektene, og det er grunnen til at det er så mange "hull" i historien.

**Spoiler**

Forsåvidt var kampen mot Darth Malak enkel også, det var bare å løpe bakover og bruke Light Saber throw til han døde. Han gikk jo tom for jedis å zappe til slutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kotor 1 var et hakk bedre enn Kotor 2. Det har seg slik at Kotor 2 ikke hadde samme WOW-følelse som en'ern, men heller STORE forventninger. Ellers så er Kotor 2 en verdig oppfølger, jeg er så inderlig glad at Obisidan valgte å lage en oppfølger som bygger på samme gameplay. At de ikke prøvde å lage noe nytt som skulle skaffe flere tilhengere, men endte med at ingen ble fornøyd. (Deus Ex 2, anyone?)

Kotor 2 hadde en del bugs ja, men med den mørke og interessante historien så har ikke de noen betydning.

Skrevet (endret)

Spill Jedi Academy, hvis du vil vere Jedi og fA lightsaber med engang. Jeg for min del kunne ikke brydd meg mindre om a vere Jedi og fa et lightsaber.

Endret av Soth
Skrevet (endret)

Ja Kotor er bedre, men jeg ser ofte i reviews av Star Wars-spill. At det er et minus, det at man ikke far lightsaber eller blir Jedi med en gang.

Jedi Outcast f.eks fikk litt darligere, pga man ikke fikk vere Jedi med en gang. Det er latterlig. :nei:

Star Wars Galaxies, ble en del odelagt av dette. Na som du far vere Jedi med en gang.

Endret av Soth
Skrevet

Kjipt.

Har egentlig alltid hatt lyst til å spille Galaxies. Det virker jo helt rått! (iallefall før patchen) Men jeg har hørt at man gikk opp experience av å slå på kasser, slik at mange slo på kasser istedenfor å sloss og gjøre oppdrag.stemmer det?

Er det ikke på xbox?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...