Dandar Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 old ironforge? hvor ligger det? Vel... Det er to store dører rett innenfor inngangen til kongen i IF, der kan du igjennom med corpse, men det må jo være en vei for de som "lever" også...
chokke Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 vil tippe det er honor systemet, at du må være så og så honored i byen. Tenkter ikke på nøytral, firenldy, honored, revered, exiled osv. Men å drepe den andre faksjonen.
Dandar Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 Det er ingen som vet hva dette er i Warcraft historien da ? Det må jo ha skjedd noe der....
haarod Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 vil tippe det er honor systemet, at du må være så og så honored i byen.Tenkter ikke på nøytral, firenldy, honored, revered, exiled osv. Men å drepe den andre faksjonen. Heter *exhalted* Old IF; Dit må jeg prøve å dra engang
chokke Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 vil tippe det er honor systemet, at du må være så og så honored i byen.Tenkter ikke på nøytral, firenldy, honored, revered, exiled osv. Men å drepe den andre faksjonen. Heter *exhalted* Old IF; Dit må jeg prøve å dra engang javel, men du skjønta hva jeg mente!
haarod Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 vil tippe det er honor systemet, at du må være så og så honored i byen.Tenkter ikke på nøytral, firenldy, honored, revered, exiled osv. Men å drepe den andre faksjonen. Heter *exhalted* Old IF; Dit må jeg prøve å dra engang javel, men du skjønta hva jeg mente! Ja, skjønte selvfølgelig hva du mente, men exiled og exhalted er så to forskjellige ting som det kan bli.
Dandar Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 Ikke gidd å bruk min tråd til noe så unødvendig da
Firesnake Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) Du kan dø og gå gjenom en av dørene som spøkelse da kommer du til Old ironforge! såg det i ein film. Endret 15. mars 2005 av Firesnake
MrLee Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Det er vel det samme som den døra i barracks i Stormwind er. Semi implementert Honour system.... les info om honour system på http://www.wow-europe.com/en/, så forstår du sikkert hva det er
Pjakk Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 utrolig lett.. Hvis du stikker inn på throne rommet i Iron Forge hvor han dwarf kongen er så ser du til venstre med en gang du kommer inn.. der er det en stor dør som ser heavly låst ut, der kan du gå inn når du er død. Du kan også bare hoppe ut i lavaen og hvis du kommer nær kanten så kan du ressurecte med en gang du går inn døra i old ironforge og være der levende. Men det er ikke verdt å gjøre det siden det ikke er noen npc'er inne i old iron forge bare se litt på den gigantiske krystall lignene saken i taket der så hvis du er der levende må du også bruke hearstone'en din for å komme ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå