Gå til innhold

Hvordan komme inn i "Old Ironforge"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
old ironforge? hvor ligger det?

Vel... Det er to store dører rett innenfor inngangen til kongen i IF, der kan du igjennom med corpse, men det må jo være en vei for de som "lever" også...

Skrevet

vil tippe det er honor systemet, at du må være så og så honored i byen.

Tenkter ikke på nøytral, firenldy, honored, revered, exiled osv. Men å drepe den andre faksjonen.

Skrevet

Tenkter ikke på nøytral, firenldy, honored, revered, exiled osv. Men å drepe den andre faksjonen.

Heter *exhalted* ;)

Old IF; Dit må jeg prøve å dra engang :D

Skrevet

Heter *exhalted* ;)

javel, men du skjønta hva jeg mente!

Skrevet

Heter *exhalted* ;)

javel, men du skjønta hva jeg mente!

Ja, skjønte selvfølgelig hva du mente, men exiled og exhalted er så to forskjellige ting som det kan bli.

Skrevet (endret)

Du kan dø og gå gjenom en av dørene som spøkelse da kommer du til Old ironforge! såg det i ein film.

Endret av Firesnake
Skrevet

utrolig lett..

Hvis du stikker inn på throne rommet i Iron Forge hvor han dwarf kongen er så ser du til venstre med en gang du kommer inn.. der er det en stor dør som ser heavly låst ut, der kan du gå inn når du er død. Du kan også bare hoppe ut i lavaen og hvis du kommer nær kanten så kan du ressurecte med en gang du går inn døra i old ironforge og være der levende. Men det er ikke verdt å gjøre det siden det ikke er noen npc'er inne i old iron forge bare se litt på den gigantiske krystall lignene saken i taket der så hvis du er der levende må du også bruke hearstone'en din for å komme ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...