brillan Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Den der var nydelig da. Men kostet litt mye kanskje.
ayufan Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 http://thottbot.com/?i=5329 <- Eneste epicen jeg har funnet, og kan glatt disenchantes. Finner mye bedre items enn dette.
brillan Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 http://thottbot.com/?i=5329 <- Eneste epicen jeg har funnet, og kan glatt disenchantes. Finner mye bedre items enn dette. Den der er perfekt til shammy's. Du hadde glatt fått 50g for de der.
JRL Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 (endret) hvorfor skal man ikke Disenchante epics? bare for at den har lilla skrifte betyr det ikke at den er bra Ehh jo, lilla skrift betyr at noe er VELDIG BRA var ikke det jeg mente, vist en priest finner en bue som er lilla (uuuuh). skal han da ta vare på bua for at den er lilla? eller disenchante å tjene penger/forbedre eget utstyr? Og når du finner noe bedre en den, så er det ingen vits å beholde. Har disenchanta mange lilla items. Sjønner ikke helt hvorfor man ikke skal det. Endret 16. mars 2005 av JRL
Pug Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 hvorfor skal man ikke Disenchante epics? bare for at den har lilla skrifte betyr det ikke at den er bra Ehh jo, lilla skrift betyr at noe er VELDIG BRA var ikke det jeg mente, vist en priest finner en bue som er lilla (uuuuh). skal han da ta vare på bua for at den er lilla? eller disenchante å kjene penger/forbedre eget utstyr? Og når du finner noe bedre en den, så er det ingen vits å beholde. Har disenchanta mange lilla items. Sjønner ikke helt hvorfor man ikke skal det. Erm, kanskje for å selge de for en pen sum?
nåvi Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hva med etter du ikke har bruk for itemet lenger? Da er det ikke annet å gjøre enn å disenchante/selge til npc. Å spare på en epic fordi det er en epic høres ihvertfall temmelig tåpelig ut.
Blib Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hva med etter du ikke har bruk for itemet lenger? Da er det ikke annet å gjøre enn å disenchante/selge til npc. Å spare på en epic fordi det er en epic høres ihvertfall temmelig tåpelig ut. Hvis den er soulbound er det selvsagt naturlig, men ellers er det nok mer vanlig å gi epics bort til guildet, partyet eller selge på AH
JRL Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 (endret) Erm, kanskje for å selge de for en pen sum? det er vel ca det samme som å disenchante for å tjene penger. sjønner dere ikke hva jeg sier? edit: hvorfor skirver jeg kjene? ikke bra det altså Endret 16. mars 2005 av JRL
Lacim Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 At et item er epic spiller liten rolle. Lowlevel epics brukes kun noen dager uansett. Husker det ble julekveld da noen fikk Gut Ripper, 2 dager senere får man uncommon item som er bedre. Epic er ikke enstydig med bra. Bra for level er en ting, men du ser ingen level 60 rogues løpe med Gut Ripper, bare fordi den er epic. Misliker folk som tror epic = minst 200g.
Pjakk Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 At et item er epic spiller liten rolle. Lowlevel epics brukes kun noen dager uansett. Husker det ble julekveld da noen fikk Gut Ripper, 2 dager senere får man uncommon item som er bedre. Epic er ikke enstydig med bra. Bra for level er en ting, men du ser ingen level 60 rogues løpe med Gut Ripper, bare fordi den er epic. Misliker folk som tror epic = minst 200g. Kunne ikke bli mer enig ;P Som lvl 60 så hadde nok en Deathstriker sett mye bedre ut ;P
Pug Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Erm, kanskje for å selge de for en pen sum? det er vel ca det samme som å disenchante for å tjene penger. sjønner dere ikke hva jeg sier? edit: hvorfor skirver jeg kjene? ikke bra det altså Nei, jeg skjønner ikke. Ville det ikke være bedre å selge det epic-itemet (om det ikker souldbound så klart) for en pen sum, siden epic items er det (nesten) alltids noen som vil betale overpris på, også heller disenchante noen rimeligere items, f.eks. et par rare items istedet? Da har du både tjent cash, pluss fått disenchanta litt mer? Eller er denne logikken helt feil?
brillan Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 At et item er epic spiller liten rolle. Lowlevel epics brukes kun noen dager uansett. Husker det ble julekveld da noen fikk Gut Ripper, 2 dager senere får man uncommon item som er bedre. Epic er ikke enstydig med bra. Bra for level er en ting, men du ser ingen level 60 rogues løpe med Gut Ripper, bare fordi den er epic. Misliker folk som tror epic = minst 200g. En i guilde mitt fant Staff of jordan som level 37, og han bruker den enda (level 60)
Sheel Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 At han orker. Jeg har ikke funnet noe Epic items enda, men fosser inn med endel blått. Er det noen spesifikke fiender som dropper Epic eller kan det lootes fra alt?
JRL Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Nei, jeg skjønner ikke. Ville det ikke være bedre å selge det epic-itemet (om det ikker souldbound så klart) for en pen sum, siden epic items er det (nesten) alltids noen som vil betale overpris på, også heller disenchante noen rimeligere items, f.eks. et par rare items istedet? Da har du både tjent cash, pluss fått disenchanta litt mer? Eller er denne logikken helt feil? er vel kanskje måten jeg spiller på som gjør at jeg ikke selger det. bruker å spille med guild folk, og bare guild folk. Vist det droppes et epic, som ingen i gruppa har bruk for, så er det ikke artig vist noen vinner roll, og så selger det for egen profit, da kan man heller disenchante det, for det kan alle vinne på! Jeg tror også at dette har glid litt ut av va jeg først mente, som var at jeg disenchanter heller et epic item, en å ha det i banken, bare for at det er lilla. Om man så selger det eller disenchanter det har vel egentlig ingen ting å si.
JPNord Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 At et item er epic spiller liten rolle. Lowlevel epics brukes kun noen dager uansett. Husker det ble julekveld da noen fikk Gut Ripper, 2 dager senere får man uncommon item som er bedre. Epic er ikke enstydig med bra. Bra for level er en ting, men du ser ingen level 60 rogues løpe med Gut Ripper, bare fordi den er epic. Misliker folk som tror epic = minst 200g. Jeg fikk denne daggeren i forgårs (level 47) og da var jeg kjempefornøyd, den er jo kjempebra til den levelen. Men jeg kommer aldri til å ha den til level 60
MysticoN Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 (endret) her er bue jeg bruker.. kjøpte den på AH for 30g når jeg var lvl 35.. bruker den enda.. er lvl 46.. http://www.thottbot.com/?i=6115 Endret 14. april 2005 av MysticoN
Bautastein Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 (endret) hvorfor skal man ikke Disenchante epics? bare for at den har lilla skrifte betyr det ikke at den er bra Ehh jo, lilla skrift betyr at noe er VELDIG BRA Egentlig betyr det bare at de er sinsvakt sjeldne. Og jeg har hørt om ganske tragiske epics. Men som regel er de ganske rå. Om du har hørt om tragiske episke items tror jeg de du har hørt det av ikke forstår seg på måten forskjellige enchant virker, eksempel her: Thottbot Sett flere som har den der, og at du kan gå den fra et quest er briljant. Den er perfekt for warlocken min. Bare 300g + noen ingredienser? Hah, den er verd det dobbelte. Edit: Hmm. anonym kilde på thottbot sier den nå koster kun 50g Endret 14. april 2005 av Pinglebolle
Taykun Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Finnes epic-items som er så utrolig dårlige, at man skulle tro at folk er forbanna idioter som betaler så mye for de. Epic betyr bare at det er sjeldent. De fleste er world drop, dvs de dropper av hva som helst innen en hvis lvl-grense. Andre er fra quests, dropper av bosser i instancer osv. Bare det at de er lilla, betyr _ikke_ at de er dritgode, og at man skal bruke alt man har på de.. Noen epics er utrolig gode i forhold til andre items i sin egen lvl, andre er helt ubrukelige. Det som gjør en del items epics forskjellige fra vanlige er at de har en "equip"-effekt, som få vanlige items har. (eller "Chance on hit...osv") Ikke nødvendigvis bra, og heller ikke nødvendigvis stor dmg forskjell. (gjelder våpen) Klart veldig mange epic items er gode, men det finnes også dårlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå