TomaToe Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Har det forekommet? Hva får man ut av det? burde vel være ganske syke greier..
haarod Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Har det forekommet? Hva får man ut av det? burde vel være ganske syke greier.. Haha, hvis man gjør det er man SYK!
Qwert123 Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 jeg ville aldri disenchanta epic items.... eneste jeg kan disenchante er de der blå og grønne itemsa
HattyBusk Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Går et rykte på det offesielle forumet at en enchanter vant en roll med blant annet 2 rouges for en epic dagger. Enchanteren dissenchanta den og fikk 3 greater magic essence-er. Vet ikke om det er sant, men jeg har ingen planer om å dissenchante noe epic så lenge det ikke er soulboud.
superreven Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Går et rykte på det offesielle forumet at en enchanter vant en roll med blant annet 2 rouges for en epic dagger. Enchanteren dissenchanta den og fikk 3 greater magic essence-er. Vet ikke om det er sant, men jeg har ingen planer om å dissenchante noe epic så lenge det ikke er soulboud. Han kan jo ikke være helt god... 3 Greater Magic Essences er jo ikke verd en promille av en epic dagger!
chokke Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 disenchant er fint det da Man trenger jo ikke en epic dagger som er soulbound som warrior, eller shaman eller whatever..
AimAr Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 hva er disenchanting? jeg hører om enchanting også, hva er det?
Qwert123 Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 når du disenchanter et item får du ingrediensene du trenger for å enchante noe, itemet du disenchanter blir ødelagt og forsvinner..
KompleX Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 han burde jo ikke rolle da Gah.. Fins det noe værre enn det? Folk som roller på ting de så absolutt ikke trenger? Når jeg ser Warriors rulle på Cloth Armor, da... Da - blir jeg irritert da.
M@R7!N Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Blir irritert når rogues roller på Staffs, eller mages som roller på 2hmaces.. Slike egoister spiller man _ikke_ med!
Pjakk Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Går et rykte på det offesielle forumet at en enchanter vant en roll med blant annet 2 rouges for en epic dagger. Enchanteren dissenchanta den og fikk 3 greater magic essence-er. Vet ikke om det er sant, men jeg har ingen planer om å dissenchante noe epic så lenge det ikke er soulboud. Hehe kan love at hvis det er sant kommer den spilleren til å slite med å finne seg brae groups etter det.. Hvertfall etter sånn det er på us serverne de som roller på items dem ikke trenger der blir ofte kasta ut av "samfunnet" ;P
Gjest member-60584 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 epic items skal bli disenchanta til flere shards ifølge blizz men jeg kommer ikke til å disenchante et epic item... da har jeg det i banken eller så selger jeg det. green armor gir dust og liten sjanse for shard green weapon gir essence og liten sjanse for shard blue items gir shard purple items gir multiple shards
JRL Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 hvorfor skal man ikke Disenchante epics? bare for at den har lilla skrifte betyr det ikke at den er bra
Gjest member-60584 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 hvorfor skal man ikke Disenchante epics? bare for at den har lilla skrifte betyr det ikke at den er bra samme sier jeg, men lilla skrift betyr MYE for mange...
Sprayer Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 hvorfor skal man ikke Disenchante epics? bare for at den har lilla skrifte betyr det ikke at den er bra Ehh jo, lilla skrift betyr at noe er VELDIG BRA
HattyBusk Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 hvorfor skal man ikke Disenchante epics? bare for at den har lilla skrifte betyr det ikke at den er bra Ehh jo, lilla skrift betyr at noe er VELDIG BRA Egentlig betyr det bare at de er sinsvakt sjeldne. Og jeg har hørt om ganske tragiske epics. Men som regel er de ganske rå.
Sprayer Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 hvorfor skal man ikke Disenchante epics? bare for at den har lilla skrifte betyr det ikke at den er bra Ehh jo, lilla skrift betyr at noe er VELDIG BRA Egentlig betyr det bare at de er sinsvakt sjeldne. Og jeg har hørt om ganske tragiske epics. Men som regel er de ganske rå. Om du har hørt om tragiske episke items tror jeg de du har hørt det av ikke forstår seg på måten forskjellige enchant virker, eksempel her: Thottbot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå