Gå til innhold

Tråden for alle som er ferdig med MGS3 Snake Eater


MGS3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hvilken av de trådene skal nå benyttes? Denne eller den som "midnight_walker" har laget? :dontgetit:

kan vel bare bruke denne? Den som midnight_walker har lagt kommer nok til å bli stengt snart uansett..samma for meg..

Enig... Vi bruker denne!

Greit da e det bestemt..

 

Eg begynne rett på sak: MGS2 sin STORY er mye bedre enn MGS3 sin, men MGS3 har ett MYE bedre GAMEPLAY viss nogen forstår poenget mitt.. Selvfølgelig er det bare det jeg syns, dere er velkommen til og syntes noe annet..

 

Jeg synes MGS3 var ALTFOR enkelt og komme gjennom(skjønt jeg hadde på very easy ) men jeg skal prøve noen andre vanskelighetsgrader etterpå. Men jeg synes slutten var veldig..hva skal jeg si..tom kansje?

 

Hva syntes dere?

Lenke til kommentar
rofl, very easy? Herre, spillet blir jo ikke gøy en gang da... Nei, huff... har man spilt de andre mgs spillene begynner man på normal første gangen på dette, det mener jeg... :w00t:

:D jeg vet jeg vet... men jeg ville bare komme jennom det en gang først, også prøve vanskeligere.. neste gang skal jeg ha normal!

 

men det var ikke poenget mitt...hva syntes dere om hva jeg skrev?

Lenke til kommentar

MGS2 sin historie var litt mer krevende. Man måtte sette seg skikelig inn i det. Husker etter at rulletekstene ble ferdige (etter spillet) så ansiktet mitt slik ut. :dontgetit:

 

Etter å ha runda det for andre gang, da ble saken klarere, så jeg synes at historien i MGS3 er meget enkel å sette seg i. Ellers så synes jeg at alle tre spillene er konge. Kan ikke plasere dem etter rangering. :love:

Lenke til kommentar

du har et godt poeng.. Alle 3 spillene har hver sitt høydepunkt..musikken og storyen til mgs2 var perfekte(kansje forde jeg har spillt gjennom det 100 000 gnager?) mens du må sette deg mer inn i gameplayet til mgs3...

 

men jeg har et spm..hva har storyen til mgs2 med mgs3 å gjøre?? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
du har et godt poeng.. Alle 3 spillene har hver sitt høydepunkt..musikken og storyen til mgs2 var perfekte(kansje forde jeg har spillt gjennom det 100 000 gnager?) mens du må sette deg mer inn i gameplayet til mgs3...

 

men jeg har et spm..hva har storyen til mgs2 med mgs3 å gjøre?? :hmm:

The Philosophers = The Patriots (tror jeg)

Ja dette er rikti.

Husker dere da Olga (den russiske baddien i mgs2) fortalte at the patriots hadde "tatt" barnet hennes fra sykehuset...tilfeldigvis eide the patriots dette sykehuset...mystisk, anyone? Nei. Ikke hvis man plusser på historien om the philosophers fra mgs3.

Da blir det lettere å fårstå hvordan dette var mulig. Siden vi da får vite at the patriots kommer fra alle de store landene.

jeg vil ikke nevne noen favoritt men historien til mgs1 var den beste. mgs2 sin historie var god, men noe tung, og det tok meg flere "runder" før jeg hadde alt i hode.

Mgs3 sin historie var ikke så stor, men den var god fordet. Den var litt enklere, og hadde ikke fullt så mange overraskelser

Lenke til kommentar
Fikk frysninger jeg når snake står på gravplassen på slutten av spillet og mgs sangen blir spillt! Hadde frysninger over hele kroppen, er så konge musikk... hehe... :cool:

Hvor kan man kjøpe Soundtracket til MGS3? Vet at det går an å laste det ned men fyttirakkern denne musikken er så konge at den er garantert verd prisen den koster. :D

Lenke til kommentar
Fikk frysninger jeg når snake står på gravplassen på slutten av spillet og mgs sangen blir spillt! Hadde frysninger over hele kroppen, er så konge musikk... hehe...  :cool:

Hvor kan man kjøpe Soundtracket til MGS3? Vet at det går an å laste det ned men fyttirakkern denne musikken er så konge at den er garantert verd prisen den koster. :D

Hvis det skulle finnes soundtrack cd, så vil jeg tro det står noe om det i coveret, helt klart. Eller du kan søke på harry g. wilson eller hva han nå heter å sjekke hva du finner...?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt de gamle MGS spillene:

 

*Metal Gear, MSX/NES 1987

*Metal Gear 2: Solid Snake, MSX2 1990

*Metal Gear: Snake's Revenge, NES 1990

 

men en kompis av meg har spilt gjennom de gamle spillene så jeg har blitt oppdatert på historiefronten før jeg kom i gang med MGS1. Skulle jeg rangere de 3 spillene til PlayStation måtte det bli følgende:

 

MGS1 (PSX/PSone) Er en klassiker i seg selv 10/10

MGS3 (PS2) var meget bra men de bossene du fighta skulle jeg ønske at man fikk litt mer informasjon om. 10/10

MGS2 Veldig bra spill, historien tok litt tid å svelge men savnet å spille mer med Snake 9/10.

Lenke til kommentar

eneste MGS spillene jeg har spelt er MGS2 og 3.. jeg fatta ingenting av historien til MGS2 første gang jeg spillte, og jeg kunne ikke vite hva som var så galt med Raiden, siden jeg var ikke vnadt me å spille som snake før... har veldig lyst å prøve MGS1 definitivt

Lenke til kommentar
du har et godt poeng.. Alle 3 spillene har hver sitt høydepunkt..musikken og storyen til mgs2 var perfekte(kansje forde jeg har spillt gjennom det 100 000 gnager?) mens du må sette deg mer inn i gameplayet til mgs3...

 

men jeg har et spm..hva har storyen til mgs2 med mgs3 å gjøre?? :hmm:

The Philosophers = The Patriots (tror jeg)

ja, d kan jo veldig godt være

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...