Gå til innhold

Under Siege 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekk ut Pacino og Keitel, så skal du få se skuespill.

 

AL Pachino er en veldig god skuespiller og det samme er Robert De Niro (min favoritt) men en action star er AL ikke nå for tiden. Fyren klarer såvidt å tørke seg i ræva. Steven Segal begynner selv å ta inn på årene, hans siste film jeg så var Out For A Kill der man kunne se helt klart at fyren ikke var i toppform. Enkelte ganger begynte jeg å lure om det var fyren som var på filmen eller ikke.

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne hva folk har i mot Steven Seagal og resten av gjengen, hvis du ikke liker dem, liker du ikke å bli underholdt!

Er jo ikke alle som blir underholdt av det samme. Vil jeg se en actionfilm og bli underholdt ser jeg en gammel Bond eller Ocean's 11. Vil jeg se en dårlig film ser jeg noe av Ed Wood. Men Stallone, Seagal og Diesel er så dårlige skuespillere at jeg ikke får slappet av, jeg sitter nemlig der og tenker på hvor urettferdig det er at mennesker uten talent får så godt betalt.

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne hva folk har i mot Steven Seagal og resten av gjengen, hvis du ikke liker dem, liker du ikke å bli underholdt!

Er jo ikke alle som blir underholdt av det samme. Vil jeg se en actionfilm og bli underholdt ser jeg en gammel Bond eller Ocean's 11. Vil jeg se en dårlig film ser jeg noe av Ed Wood. Men Stallone, Seagal og Diesel er så dårlige skuespillere at jeg ikke får slappet av, jeg sitter nemlig der og tenker på hvor urettferdig det er at mennesker uten talent får så godt betalt.

Kan ikke være lett å være kresen ;)

Lenke til kommentar

Uff nei, hvem er det som orker og hyre denne mannen?

 

Btw når jeg vil se en action film som er underholdene med lett fattelig handling, tenker jeg på die hard, the rock og face off. Ja stort sett alle produksjoner til Jerry Bruckheimer og Don Simpson (r.i.p)

 

Ikke noe lavpannet søppel som en Seagal film.

Lenke til kommentar

Seagal er jo blitt en feit slask, og mange av filmene hans er latterlig dårlige. Men Under Siege 1 er ikke ev dem, den er faktisk ganske bra. 2'ern, som jeg så på kino når den kom, og ikke gadd se om igjen når den var på TV her for kort tid siden, den var dårlig.

 

Tviler jeg gidder å se 3'ern på kino. Blir vel heller divx-versjonen tenker jeg. :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...