albions Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Maskinen berre restarta av seg selv. Det kan da ikkje være heilt normalt.. eller ?
XmasB Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Sannsynligvis bare en BSOD. Blue Screen of death. Altså en kritisk feil av noe slag. Di kan endre hvordan Windows håndterer dette et sted. Husker ikke helt hvor. Standard er restart i xp. Feilen kan oppstå av flere grunner, f.eks minnefeil eller driverfeil.
Kirikiri Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Min gjør det stadig vekk, og det er sinnsykt irriterende. Finner ingen ting i loggen som sier noe om hvorfor den rebooter. Noen ganger er det "bare" WoW som kræsjer, og da får jeg opp en feilmelding som kan sendes til Blizzard. Der står det bl.a. noe om Missing objects etc. Det var ikke like mye problemer før siste patch. Men jeg vet ikke helt hva som kan være grunnen til at det er mye mer ustabilt. Muligens dårlig hardware på min side. Maskinen er ikke helt ny og sprek lenger, men har 1 GB ram og semi-kjapp systemdisk, og jeg pleier å skru av det meste som går i bakgrunnen før jeg fyrer opp WoW. Kirikiri
Frugy Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Det er jo ikke så gale da... maskinen min slår seg av når jeg spiller. Har skjedd fire ganger de siste to dagene.
MindTooth Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Dette skjedde så ofta, at jeg har sluttet å spille WoW for noen uker, til jeg får en stabil data... (Kanskje fordi jeg har hatt en gedigen ISDN-regning)
Solid Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Dette skjedde så ofta, at jeg har sluttet å spille WoW for noen uker, til jeg får en stabil data... (Kanskje fordi jeg har hatt en gedigen ISDN-regning) Det tar på å spille wow med ISDN. Ikke det at jeg har wow. Eller ISDN .
ElvisOJ Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hvis du får black screen i WOW eller at den restarter seg så er det bare å stille ned agp-speeden noen hakk helt til det funker igjen. Jeg hadde samme problemet i mange uker før jeg fant ut av det.
Kirikiri Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hvis du får black screen i WOW eller at den restarter seg så er det bare å stille ned agp-speeden noen hakk helt til det funker igjen. Jeg hadde samme problemet i mange uker før jeg fant ut av det. Det var dette med AGP igjen. Jeg har ikke funnet noen agp-innstilling noe sted, mulig jeg er blind. Har et nVidia skjermkort. Kan noen si noe om hva agp står for og hvor jeg (teoretisk) kan gjøre noe med det. (Nytter ikke med "tredje innstilling ovenfra".) Kirikiri
haarod Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hvis du får black screen i WOW eller at den restarter seg så er det bare å stille ned agp-speeden noen hakk helt til det funker igjen. Jeg hadde samme problemet i mange uker før jeg fant ut av det. Det var dette med AGP igjen. Jeg har ikke funnet noen agp-innstilling noe sted, mulig jeg er blind. Har et nVidia skjermkort. Kan noen si noe om hva agp står for og hvor jeg (teoretisk) kan gjøre noe med det. (Nytter ikke med "tredje innstilling ovenfra".) Kirikiri Du må gå i BIOS for å stille på dette. Lykke til
rimaX Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Må vel ikke inn i bios for å stille på det nei... Burde være i skjerminstillingene dine, under advanced. Altså "properties på desktop --> Settings tab --> Advanced knapp nederst i vinduet" lenger enn dette er jeg ikke sikker på, siden jeg ikke har nvidia kort, men hold deg lang unna bios.
haarod Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Må vel ikke inn i bios for å stille på det nei... Burde være i skjerminstillingene dine, under advanced. Altså "properties på desktop --> Settings tab --> Advanced knapp nederst i vinduet" lenger enn dette er jeg ikke sikker på, siden jeg ikke har nvidia kort, men hold deg lang unna bios. Neivel, trodde man måtte det jeg, men uansett. Du kan gjøre det i BIOS også
Jonisb4ck Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 hvordan stiller du på dette med et radeon 9800 xt kort....?? Forklar helt nøyaktig siden jeg ikke vet hva alle de forkortelsene og greiene står for...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå