Gå til innhold

Kryss to band/artister

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt forslag:

Pink Floyd + Ozzy Osbourne. Tenk hvis han hadde vært vokalist på Dark Side of the Moon. Kan ikke i min villeste fantasi tenke meg noe mer sprøtt enn det. Tror faktisk det ville blitt litt av et resultat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ole Ivars feat. Gaahl (vokalist i bandet Gorgoroth. sjekk www.gorgoroth.org så skjønner du) Synes jeg ser Gaahl med et grisehode på et spyd mens han brøler; NEI SÅ TJUKK DU HAR BLITT!! :thumbup:

Skrevet

Et samarbeid mellom Marianne Faithful og Tom Waits kunne blitt interessant.

En Devin Townsend-produsert Special Defects-plate...hei vent, det blir jo kanskje noe av! HAHA!

Skrevet
Mitt forslag:

Pink Floyd + Ozzy Osbourne. Tenk hvis han hadde vært vokalist på Dark Side of the Moon. Kan ikke i min villeste fantasi tenke meg noe mer sprøtt enn det. Tror faktisk det ville blitt litt av et resultat.

Det hadde bare vært trist og ødeleggende for begge parter IMO.

Skrevet

Hva med Deftones og Maynard James Keenan? Vet at de allerede har samarbeidet en del, men jeg kunne godt ha tenkt meg mer derifra! Funket skikkelig godt, imo.

Skrevet

Den sykeste blandingen av to artister må da være Sissel Kyrkjebø og The ramones.

Tror det kunne blitt morsomt om Liam Gallagher fra Oasis, hadde sunget til Dimmu Borgir eller Tool. :!:

Skrevet
Jeg er lam, jeg foreslår Linkin Park og Jay-Z ;)

Grøss!

Det er noe av det verste jeg har hørt, siden Britney Spears og all den dritten der! :nei:

Er noe av det beste som er laget :love:

Sputnik & SvenO feat. Spetakkel..... Hadde flydd rett inn på topp 20 med engang.

Skrevet (endret)
Men jeg ser egentlig ikke hvordan resultatet skulle ha blitt så genialt...

hm, å tenke seg manowar med dave murrey, janic gears og adrian smith på gitarene. så bruce dickinson på manowar sanger hadde vært idiot sikkert!

Mest for fanboys av banda egentlig

det sier du bare fordi du ikke er noe spesielt glad i noen av de.

edit: men vi trenger ikke lage denne til en krangel tråd!

Endret av headcleaver
Skrevet

Må vi komme inn på denne diskusjonen i hver eneste tråd som inneholder ordene Iron Maiden / Manowar / Metallica osv.? Begynner å bli rimelig lei kverruleringa...

:thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...