Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer ny forsterker, og har hørt mye pent om Peavey Valveking, noen som vet hvor i Norge jeg kan få fatt på en 112 eller 212 kombo? Gjerne nett, men noe sted på sørlandet fungerer også.

Skrevet

Flere som skal ha forsterker ser jeg :) .

Jeg er ute etter en så bra forsterker jeg kan få til ca 2000. Skal bare bruke den hjemme, så trenger ikke være noe voldsom effekt på den.

Noen som har tips?

Skrevet

Fulgte med en plast'dings' når jeg kjøpte gitaren min. Tror det er det som blir kalt plekterbrett? Anyways, hvordan er det meninga å feste denne på gitaren? Det er ikkeno lim/klister på den.

Skrevet

Sikker på at det ikke er en tynn film du kan ta av for å lime på? Ser ut til at det er små blærer på den som kan tyde på det. Prøv å få en negl imellom ved den skarpeste kanten.

Hvis ikke ville jeg hørt på maxbo/byggern e.l. om de har en gjennomsiktig limtype som er trygg å bruke på lakkert tre :)

Skrevet

Når man har intens klirring MELLOM saddlene(tror det er det det heter) i floyden, hva kan det komme av? :(

Måtte intonere på nytt etter den ene sadlen løsnet og ble helt u-intonert. Det hjelper ikke å stramme div. skruer etc. eneste som hjelper, er når jeg setter en tannpirker melom 2 av saddlene :p temmelig upraktisk.

Skrevet
Flere som skal ha forsterker ser jeg :) .

Jeg er ute etter en så bra forsterker jeg kan få til ca 2000. Skal bare bruke den hjemme, så trenger ikke være noe voldsom effekt på den.

Noen som har tips?

Epiphone Junior Combo :green:

Skrevet

Kva nettsider er verdt å følgje med på for å få med seg nyheiter? (Vintage-utstyr, bilder, omtaler, osv.)

Skrevet
Når man har intens klirring MELLOM saddlene(tror det er det det heter) i floyden, hva kan det komme av? :(

Måtte intonere på nytt etter den ene sadlen løsnet og ble helt u-intonert. Det hjelper ikke å stramme div. skruer etc. eneste som hjelper, er når jeg setter en tannpirker melom 2 av saddlene :p temmelig upraktisk.

Bump

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...