Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var det jeg var redd for selv, men tenker tanken på fyll. En kamerat av meg kjøpt seg en akustisk gitarkoffert som det fulgte med fyll i, slik at når han skulle transportere el-gitaren sin, så kunne han bruke samme koffert og fortsatt ha den sikret godt nok. Problemet er at han ikke husker hvor han fikk tak i den -.-"

Lenke til kommentar

Er Epihone Black Beauty en god gitar? Noen som har prøvd den? Står fortsatt utrolig trangt til som student, hadde likt å holdt det så billig som mulig. Men forstår det slik at dette er en relativt god, billig gitar? Hvis ikke, kom gjerne med andre forslag. :)

 

Takk!

 

EDIT: Litt mye med 3 kanskje?

Endret av BiNko
Lenke til kommentar

Er det noen her som kan si noe om lydkvaliteten til Peavey Classic 30, i forhold til Valveking 112? Tenker på kvaliteten i forhold til prisklassen de ligger i, og den eventuelt "beste" i forhold til prisen. Noen som har noen erfaringer å dele? :cool:

Lenke til kommentar
Det er eg uenig i. Knotete og unødvendig anstrengande. Ved å la langfingeren vere ledig er ein meir åpen for forskjellige akkordprogressjonar. Det er vel i tillegg det som er ansett som "riktig" teknikk. Å legge ein finger for kvart bånd.

Det kan så være, og du får gjerne være uenig, men det er allikevel det jeg personlig synes er det beste alternativet. Jeg synes ikke det er knotete eller anstrengende i det hele tatt - Men det kan jo være fordi det er slik jeg "alltid" har gjort det.

Det finnes nok helt sikkert akkordprogressjoner hvor "min" måte er å foretrekke, også, så det er vel kanskje litt situasjonsavhengig også det her? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...