Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

Eg har berre brukt ein klut og fått under strengene. Smart å gje gitaren ein god vask når du skifter strenger.

Skrevet

Apropos vedlikehold,

Så plutselig for meg et gammelt cover med et typisk bilverksted hvor det i stedet for en bil er løftet opp en kjempediger gitar som en fyr står under og skrur på... :) En eller annen halvkjent bluesgitarist fra 90-tallet mener jeg det var, men det er litt lite til å google fram coveret...

M.

Skrevet
En eller annen halvkjent bluesgitarist fra 90-tallet mener jeg det var, men det er litt lite til å google fram coveret...

M.

Kan det være Vidar Busk?

Skrevet (endret)
Apropos vedlikehold,

Så plutselig for meg et gammelt cover med et typisk bilverksted hvor det i stedet for en bil er løftet opp en kjempediger gitar som en fyr står under og skrur på... :) En eller annen halvkjent bluesgitarist fra 90-tallet mener jeg det var, men det er litt lite til å google fram coveret...

M.

Jeff Beck's Guitar Shop

Knakende god plate!

(trodde ikke den fantes på CD, men etter litt smågoogling fant jeg at ihvertfall FreeRecordShop har den...hurra)

Edit: Litt for kjapp der gitt, FRS kunne ikke skaffe den.

Endret av Tumbleweed
Skrevet

Veit.. Albert King er bare så sinsykt sjef..

Angående scalloperte bånd:

Det gjør det lettere å bende, spille fort og generelt shredde!! Sinsykt digg å spille f.eks Malmsteen med det (han gjør det på sine gitarer også)

Skrevet

Jeg bestilte en Epiphone Les Paul i går, jeg håper jeg har den her i morgen. Jeg har imidlertid ikke fått sendingsbekreftelse, så det spørs vel... :(

Skrevet
Jeg bestilte en Epiphone Les Paul i går, jeg håper jeg har den her i morgen. Jeg har imidlertid ikke fått sendingsbekreftelse, så det spørs vel... :(

Gratulerer med kjøp! Godt valg vil jeg tro! :)

Skrevet

Takk, takk! Jeg bestilte en slik gitar for en stund siden, men leveringen av forsterkeren ble utsatt, og i mellomtiden ble jeg nedlesset med andre utgifter. Nå er imidlertid sakene kjøpt og betalt, og alt var på lager. Fikk en god pris på gitaren også, bestilte fra sound1.no. :)

• Epiphone Les Paul Stand Cherry Sunburst : 3.595,- ( veil 5.295,- )

• Roland Cube 30X : 1.990,- ( 2.390,- )

• Hercules GS412B : 235,- ( 275,- )

• Perris Lærreim : 190,- ( veil 390,- )

• Korg MA30 metronom : 195,-( veil 245,- )

• D`addario 010-046 strenger ( 3 pack ! ) 147,- ( veil 270,- )

• Elixir Nanoweb 011-052 akk strenger : 180,- ( veil 209,- )

• 12 plekter : 100,- ( veil 120,- )

Komplett tilbud : 6.600,-

Skrevet

Okei, nice samling, da :thumbup:

Lurer fortsatt på om riff.no er til å stole på, om noen føler for å.. enlighten.. kom ikke på noe godt norsk ord.. meg :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...