restless Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Etter å ha avinstallert et spill med navn Street Racing Syndicate har mine to DVD-rom sluttet å fungere. Jeg er fristet til å tro at dette skyldes StarForce kopieringsbeskyttelsen som instalerrer noen drivere på maskinen. Jeg har forsøkt følgende: - Installere StarForce på nytt - Forsøke å fjerne StarForce ved å bruke et 'remove' verktøy fra StarForce - Kjørt WinUpdate - Installert driverne til DVD spillerne på nytt. - Fjernet dem fra enhetsbehandling slik at maskinen oppdager dem på nytt. - Gå tilbake til et tidligere gjenopprettingspunkt - Sendt mail til StarForce (har ikke fått svar). - Forsøkt å installere spillet på nytt i samme bane. Hjelp mottas med STOR takk :-)
restless Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Hmmm.... Er det ingen som har noen tips eller forslag til meg :-(
OC-Freak Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 slett ide kontrolleren og IDE kanalene fra enhetsbehandlingen (ikke bare spillerene) og start på ny.
OC-Freak Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 System-restore funksjonen i windows XP? (hvis du bruker XP da). Ellers vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå