Even. Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 (endret) Hei Har hatt lyst til å lage meg en hjemmeside en stund, men har dårlig med PS og HTML skills. Jeg lurer derfor på om noen her inne kan lage et design eller et halvferdig design. Trenger ikke å dele det opp i biter (banner, knapper osv.) og lage det om til html for det skal jeg nok klare selv Det skal være en personlig hjemmeside der jeg kan skrive litt om meg selv, litt om annlegget mitt, legge ut bilder fra fester og legge ut linker til venner. Jeg trenger 5 knapper/linker: "Hovedside", "Om meg", "Bilder", "Annet", "Mail". Liker egentlig best "små" design som er gjerne rundt 700 px brede der jeg kan bruke php include. Har egentlig ingen spessielle ønsker ellers, men kan nevne at jeg er litt svak for sånne amotor.no farger (litt lyse brunfarger) og mørke design. Ville vært kjempefint hvis noen kunne ordnet dette På forhånd takk! edit: Den som lager designet kan selvfølgelig få en link på siden med "laget av:" eller en liten banner med link Endret 12. mars 2005 av EvoZ
mikk- Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 (endret) Bare en kjapp en.. PSD on request. Har ikke brydd meg så mye om typografi, så denne kan nok gjøres om en del på om du eventuelt vil bruke det. Endret 13. mars 2005 av Mikka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå