Stothard Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg leste her på en annen "Topic" at telenor skal sette opp hastigheten på linjen sin. Jeg har telenor nå men vurderer og bytte siden de sliter med farten. Hvis DU aner noe om at Telenor skal sette opp hastigheten eller ikke kan du svare på denne topic. På forhånd takk.
ffs Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 De som har 128kbit ut får 256kbit ut, mens de som har 256kbit ut får 448kbit ut eller.no
spetter Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Er ryktet bekreftet ? eller som i den andre tråden så blir den avkreftet ? noe nytt i hende nå ? Får eksisterende kunder denne brosjyren ?
BrokenTomato Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Lurer på det samme. Virker som det bare er rykter, da det ikke har kommet noen håndfaste bevis på at noe slikt skal forekomme.
Gundersen Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Dette hadde det vært artig å få bekreftet spør du meg Sitter med 2 Mbit linjen fra telenor nå, og er veldig fornøyd bortsett fra opplastnings hastigheten! som er på fattige 256.
hardkjerne Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hva med kanskje å holde seg til den tråden der dette ble diskutert? Har fått høre fra sikre kilder at denne reklamen var rett å slett en feil fra telehuset sin side. Alle telenor-kunder vil nok få grei beskjed grei tid i forveien fra telenor når dette er på vei. Likevel er det vel greit å følge4 med på om telenor gjør noe med opp-hastigheten når de skal lansere ip-telefoni rimelig snart.
agvg Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hvis DU aner noe om at Telenor skal sette opp hastigheten eller ikke kan du svare på denne topic. Du spør om det umulige, selvsagt vil de endre dette men når vet vel ingen utenfor de indre gemakker på Fornebu. Og disse vil neppe gi deg noe svar på dette i og med de ville fått føyken hvis de offesiellt bekrefter noe slikt, og er det ikke offesiellt så er det bare rykter. Ikke start nye tråder når du ser at dette allerede er et tema her på gruppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå