Gå til innhold

Kan Taurens få mount?


Anbefalte innlegg

Jeg leste tidligere at Tauren ikke kunne få mount pga de var for store og at de måtte stole på deres "plainsrunning ability" (noe jeg ikke kjenner til enda)...

 

Men her om dagen da en 40+ Tauren (kunne ikke se hva klasse han var) angrep Menethil Harbour, så jeg at han drog frem en mount.. Kunne minne om ett svært neshorn eller noe...

 

Dette er kanskje forbeholdt visse klasser, men jeg vet ikke...

 

Noen som kan svare på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

må ha exhalted i reputation i den respektive rasen du skal ha mount i. foreløpig er dette umulig:P som jeg allerede har lagt en link til i en annen tråd.

 

eksempel:

 

er du orc, men vil ha kodo, må du bli exhalted i rep i Thunder Bluff.

exhalted er reputationscoren etter Revered, som kommer etter honored igjen. dvs JÆVLA MANGE QUESTS :p

Lenke til kommentar
må ha exhalted i reputation i den respektive rasen du skal ha mount i. foreløpig er dette umulig:P som jeg allerede har lagt en link til i en annen tråd.

 

eksempel:

 

er du orc, men vil ha kodo, må du bli exhalted i rep i Thunder Bluff.

exhalted er reputationscoren etter Revered, som kommer etter honored igjen. dvs JÆVLA MANGE QUESTS :p

Jævla mange er ikke nok, man må faktisk gjøre alle questene som increaser TB reputationen din, men ikke engang det er nok. :nei:

 

EDIT: Men jeg har engang sett et troll på en UD epic mount, så det må da være gjennomførbart?

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
må ha exhalted i reputation i den respektive rasen du skal ha mount i. foreløpig er dette umulig:P som jeg allerede har lagt en link til i en annen tråd.

 

eksempel:

 

er du orc, men vil ha kodo, må du bli exhalted i rep i Thunder Bluff.

exhalted er reputationscoren etter Revered, som kommer etter honored igjen. dvs JÆVLA MANGE QUESTS :p

Jævla mange er ikke nok, man må faktisk gjøre alle questene som increaser TB reputationen din, men ikke engang det er nok. :nei:

 

EDIT: Men jeg har engang sett et troll på en UD epic mount, så det må da være gjennomførbart?

Det er ikke UD epic, men det er barron riverdare sin hest, altså en epic mount du får av en fyr, ikke en du kjøper. Tauren kan ri på denne også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...